Najnoviji Appleov proizvod već je podijelio javnost, a dio analitičara sumnja da će Apple Watch požnjeti uspjeh kao iPhone.
Predstavljen u ponedjeljak, Appleov ručni sat ulazi iz tehnološkog u segment luksuzne robe. To posebno vrijedi za najskuplju, pozlaćenu Edition verziju čija cijena počinje s vrtoglavih 10.000 dolara. "Pravo je pitanje može li Apple prodati tu stvar kao modni dodatak", kaže za Bloomberg Jan Kniffen, izvršni direktor konzultantske tvrtke u maloprodaji, J. Rogers Kniffen. "Apple je tehnološki brend, a to nisu isti kupci", dodaje Kniffen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu