Američki internetski trgovac Amazon odlučio je, nakon mobilne telefonije, ući u još jednu tržišnu nišu bacivši rukavicu u lice etabliranim kompanijama.
Prema navodima Wall Street Journala, kompanija namjerava pokrenuti liniju pelena za djecu i vlažnih maramica čime bi oštro konkurirala čuvenim Pampers pelenama koje proizvodi Procter & Gamble. Ovi proizvodi nudili bi se pod generičkim brendom Elements, a kasnije bi se pod tim nazivom nudio cijeli niz proizvoda za kućanstvo.Međutim, Amazon ne želi ciljati niži cjenovni razred, već upravo suprotno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu