Iako je u prvom kvartalu ove godine platforma Airbnb ostvarila povijesno dobre rezultate, u kompaniji se brinu da će ih povećani troškovi života i sve skuplji smještaj koštati prometa, zbog čega uvode nove alate za konkurentnost, te se u nekim segmentima vraćaju svojim korijenima, dijeljenju smještaja za male novce, a u svemu tome pomoći će im i umjetna inteligencija koju u značajno većoj mjeri žele implementirati u poslovanje.
Najavio je ovih dana to osnivač Airbnba Brian Chesky, potvrdivši da rade na rješavanju pritužbi korisnika o tome da oglasi platforme postaju preskupi. Zbog toga Airbnb uvodi nove alate za određivanje cijena za domaćine, koji sad mogu vidjeti cijene drugih Airbnb-ova u njihovom području, uključujući one za kojima postoji velika potražnja i koji se rezerviraju, kao i one koji su prazni. Novi alat također olakšava dodavanje popusta i promocija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu