Airbnb se sve izraženije okreće posredništvu u hotelskom, umjesto u privatnom smještaju na kojem je i izgradio poslovanje. Američka je kompanija objavila kako je kupila HotelTonight, aplikaciju za traženje hotelskih soba uz popust.
Promjena strategije
Ova akvizicija proširuje ponudu Airbnb-a dodavajući mu cijeli niz hotela koje je donedavno smatrao suštom suprotnošću modelu svoga poslovanja i ljutim rivalima. Međutim, radi se i o promjeni poslovne strategije kojom Airbnb želi zagrabiti dio tržišnog kolača među turistima koji zaziru od noćenja i boravka u domovima potpunih stranaca. No, na zaokret je vjerojatno utjecao i stav pojedinih gradova koji žele ograničiti kratkoročni najam apartmana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu