Očekuju 500 milijuna kupaca: Internetski trgovac spreman oboriti rekord od 31 milijarde dolara zarade u jednom danu

Autor: Tomislav Pili
11. studeni 2019. u 07:11
Podijeli članak —
Foto: Getty Images

Ove će godine ljestvica biti dodatno podignuta.

Kineski internetski trgovac Alibaba danas će pokušati oboriti lanjski rekord od 31 milijarde dolara u najvećoj 24-satnoj online prodaji na svijetu, a u tom naumu pomoć će mu pružiti i američka pop zvijezda Taylor Swift. Ovogodišnji Dan samaca – neformalni potrošački praznik u Kini kojega se 2009. dosjetio prvi čovjek Alibabe Daniel Zhang – dolazi u osjetljivom trenutku za kompaniju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, karizmatični osnivač Jack Ma u rujnu je kormilo predao Zhangu, a kompanija pokušava doći do 15 milijardi dolara kroz ovomjesečnu prodaju dionica na burzi u Hong Kongu kojega od lipnja potresaju sve masovniji politički prosvjedi. Dan samaca 11. studenog vrhunac je potrošačke groznice koja Kineze “trese” već mjesec dana. Alibaba je lani na svojim platformama u tih 24 sata zabilježio prodaju u 30,8 milijardi dolara, daleko više od američkog pandana, Cyber Monday, koji je zaradio 7,9 milijardi dolara.

Kineski internetski trgovac Alibaba danas će pokušati oboriti lanjski rekord od 31 milijarde dolara u najvećoj 24-satnoj online prodaji na svijetu, a u tom naumu pomoć će mu pružiti i američka pop zvijezda Taylor Swift. Ovogodišnji Dan samaca – neformalni potrošački praznik u Kini kojega se 2009. dosjetio prvi čovjek Alibabe Daniel Zhang – dolazi u osjetljivom trenutku za kompaniju.

Naime, karizmatični osnivač Jack Ma u rujnu je kormilo predao Zhangu, a kompanija pokušava doći do 15 milijardi dolara kroz ovomjesečnu prodaju dionica na burzi u Hong Kongu kojega od lipnja potresaju sve masovniji politički prosvjedi. Dan samaca 11. studenog vrhunac je potrošačke groznice koja Kineze “trese” već mjesec dana. Alibaba je lani na svojim platformama u tih 24 sata zabilježio prodaju u 30,8 milijardi dolara, daleko više od američkog pandana, Cyber Monday, koji je zaradio 7,9 milijardi dolara.

Dok je na prvom Danu samaca sudjelovalo samo 27 brendova koji su nudili popuste, prošle je godine kineski trgovac vrijedan 486 milijardi dolara objavio suradnju sa 180.000 brendova iz više od 200 država. Ove će godine ljestvica biti dodatno podignuta. Na ovom potrošačkom festivalu sada će sudjelovati više od 200.000 robnih marki, a u ponudi će biti milijun proizvoda više nego prošle godine. Kako prenosi Reuters, Alibaba očekuje sudjelovanje 500 milijuna kupaca, 100 milijuna više nego prošle godine.

 

500 milijuna

kupaca očekuje se na ovogodišnjem Danu samaca

Iako ove brojke izgledaju impresivno, pokazuju i drugu stranu medalje, a to je sve sporiji rast prodaje. Naime, od 2014. godine kada je zabilježen rast od 64 posto, primjetno je stupnjevito smanjenje stope godišnjeg rasta koja se 2018. spustila na 27 posto. Dobro raspoloženje među kupcima trebala bi stoga potaknuti pjevačica Taylor Swift čiji posljednji album “Lover” u Kini obara sve rekorde. Swift će nastupiti kao glavna zvijezda gala svečanosti prilikom otvaranja Dana samaca. Spomenimo da je Swift ranije ove godine nastupala i na Amazonovoj verziji jednodnevne online prodaje, Prime Dayju. Inače, Alibaba je proteklih godina angažirao pop zvijezde Mariah Carey i Pharella Williamsa.

Autor: Tomislav Pili
11. studeni 2019. u 07:11
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close