Newyorški Luxury Institute u svojem je nedavnom istraživanju proglasio Vacheron Constantin najluksuznijim brendom u svijetu urarstva. Tu laskavu titulu na Indeksu luksuznog statusa brenda (LBSI) Constantin Vacheron zauzeo je u konkurenciji 31 sata. Luxury Institute svoj je Indeks izradio na temelju ankete kupaca luksuznih satova. Patek Phillipe i Piaget zauzeli su drugo, odnosno treće mjesto u Indeksu luksuznih satnih brendova. Ostala dva brenda među prvih pet su Franck Muller, kojega voli nositi i hrvatski premijer Ivo Sanader, te Breguet. Sudionici ankete opisali su, između ostalog, Vacheron Constantin kao jedan od najboljih i najpouzdanijih satova koji je, prema njihovu mišljenju, dovoljno unikatan da istakne njihovu osobnost. Vacheron Constantine je švicarski proizvođač prestižnih satova i brend je grupacije Richemont. Tu grupu danas čini dvadeset tvrtki poput Montblanca, Van Cleef & Arpels, A. Lange & Söhne, Panerai, Alfred Dunhill, Cartier, IWC, a po prihodu je najveća kompanija s luksuznom robom na svijetu.
Samo 15 trgovina
U svijetu postoji 15 butika Vacheron Constantine koji distribuiraju isključivo njegove satove. Vacheron Constanin najstariji je proizvođač satova u svijetu, a 1979. godine tvrtka je izradila sat koji se među entuzijastima smatra najskupljim ručnim satom na svijetu. Nazvan je Kallista i tada je vrijedio 5 milijuna američkih dolara. Danas vrijedi 11 milijuna dolara. Za njegovu je izradu trebalo 6 tisuća radnih sati, dok je draguljarima bilo potrebno dodatnih 20 mjeseci kako bi ga ukrasili. Grupacija Richemont kupila je Vacheron Constantin 1996. godine te je unaprijedila prodaju, a na godinu iz manufakture izađe oko 20 tisuća satova. Na 250 godišnjicu Vacherona Constantina 2005. godine, urari u ženevskoj radionici izradili su jedan od najkompliciranijih ručnih satova na svijetu, nazvan Tour de Ille. Sat se sastoji od 834 dijela i 16 funkcija. Mogao se kupiti samo u tvrtkinu butiku u Ženevi te je stajao milijun dolara. Radionicu je osnovao Jean-Marc Vacheron u Ženevi 1755. godine, uspješan poduzetnik i još uspješniji majstor urarstva koji je još 1770. godine izradio svoj prvi mehanizam. Njega su naslijeđivali potomci, tvrtka je preživjela i Francusku revoluciju, da bi njegov unuk Jaques-Barthelemy 1810. godine započeo s izvozom satova u Italiju i Francusku. Jaques – Barthelemy shvatio je da ne može sam širiti posao te je počeo tražiti partnera. Našao ga je u Francoisu Constantineu, agilnom poduzetniku koji se 1819. pridružuje kompaniji koja od tada nosi naziv Vacheron Constantin. Upravo je on počeo s otvaranjem novih tržišta putujući po raznim zemljama svijeta. Sjeverna Amerika postala je nakon nekog vremena glavno tržište, a moto kompanije koje se zadržalo do danas glasi “Napravi bolje ako je moguće i uvijek će biti moguće”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu