Logistička kompanija Deutsche Post DHL objavila je krajem prošloga tjedna da pokreće uslugu dostave u sedam američkih gradova uzdajući se u rast Amazonove internetske prodaje.
Time njemačka kompanija izravno ulazi na "teren" dominantnih tamošnjih igrača, FedExa i UPS-a. Kako navodi Reuters, kroz DHL-ovu uslugu eCommerce Parcel Metro koju kompanija unazad dvije godine testira u Chicagu, Los Angelesu i New Yorku, ugovorni suradnici će dostavljati robu kupcima izravno u domove u roku najviše jednog dana, preuzimajući je izravno iz skladišta i od trgovaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu