Unatoč usporavanju svjetskog maloprodajnog tržišta, ovaj globalni maloprodajni lanac za opremanje doma uspješno je nastavio s planovima eskpanzije i u svojim trgovinama uslužio čak 1,2 milijuna novih kupaca.
U skladu s očekivanjima, financijska godina 2022./23., koja je kalendarski trajala od 1. rujna 2022. do 31. kolovoza 2023., je zbog rastuće inflacije, operativnih troškova i niže kupovne moći, za JYSK bila izazovna. Tvrtka je na to odgovorila još konkurentnijim cijenama i bogatijom ponudom u glavnim kategorijama proizvoda poput vrtnog namještaja, čime je u financijskoj godini 2023. povećala svoj promet na 5,2 milijarde eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu