Novo izdanje “Strateškog menadžmenta” udžbenik je sastavljen od dva dijela.
Prvi, teoretski dio, donosi koncepcije i tehnike izrade i provedbe strategije menadžmenta, dok drugi, praktičan dio na više od 600 stranica donosi detaljnu prezentaciju 32 poslovna slučaja koji predstavljaju stvarne primjere i nadopunu teorijskog dijela knjige. Autori Arthur Thompson, A. J. Strickland i John Gambl objašnjavaju najnovija događanja u teoriji i praksi strateškog menadžmenta, opisujući promjene u poslovnim strategijama, operacijama vrijednosnih lanaca, radnim običajima i primjenama interneta u stvaranju dobrih konkurentskih uvjeta na svjetskom tržištu. Autori su nastojali prodrijeti u srž sadržaja i predstaviti najbolje misli teoretičara i praktičara. Nakon teorije koja objašnjava sve kategorije vezane uza suvremeni strateški menadžment, slijedi 37 najboljih poslovnih slučajeva koji teoriju čine pogodnom za primjenu na putu prema uspješnom menadžerskom položaju.
(http://www.mate.hr)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu