Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Strategije i ideje izvršnog direktora

Autor: Poslovni.hr
01. travanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Chief Executive (www.chiefexecutive.net), osnovan 1977. godine, jedan je od rijetkih magazina namijenjen isključivo direktorima. Namjera je magazina da izvršnim direktorima približi ideje, strategije i taktike koje im mogu pomoći u oblikovanju efikasnije organizacije. U tome očito i uspijeva jer su njegovi čitatelji direktori najuspješnijih kompanija iz cijelog svijeta koji ne mijenjaju samo ekonomije, nego i društvo u kojem djeluju. Chief Executive analizira njihove uspjehe, ali i neuspjehe. Magazin savjete nudi tiskanim izdanjem, mrežnom stranicom, ali i kontaktima uživo. Magazin redovno provodi istraživanja u kojem direktori opisuju ekonomiju i mjesto svoje kompanije u njoj, a indeks “CEO Confidence Index” koriste i drugi mediji kao indikator ekonomskih trendova. Chief Executive u tiskanom obliku izlazi osam puta godišnje, tiska se u nakladi od oko 42.000 primjeraka, a uredništvo procjenjuje da ga čita više od 228.000 čitatelja. Teme koje pokriva variraju od poduzetništva, poslovnih škola preko poslovanja na globalnoj razini do poslovnih automobila.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Chief Executive (www.chiefexecutive.net), osnovan 1977. godine, jedan je od rijetkih magazina namijenjen isključivo direktorima. Namjera je magazina da izvršnim direktorima približi ideje, strategije i taktike koje im mogu pomoći u oblikovanju efikasnije organizacije. U tome očito i uspijeva jer su njegovi čitatelji direktori najuspješnijih kompanija iz cijelog svijeta koji ne mijenjaju samo ekonomije, nego i društvo u kojem djeluju. Chief Executive analizira njihove uspjehe, ali i neuspjehe. Magazin savjete nudi tiskanim izdanjem, mrežnom stranicom, ali i kontaktima uživo. Magazin redovno provodi istraživanja u kojem direktori opisuju ekonomiju i mjesto svoje kompanije u njoj, a indeks “CEO Confidence Index” koriste i drugi mediji kao indikator ekonomskih trendova. Chief Executive u tiskanom obliku izlazi osam puta godišnje, tiska se u nakladi od oko 42.000 primjeraka, a uredništvo procjenjuje da ga čita više od 228.000 čitatelja. Teme koje pokriva variraju od poduzetništva, poslovnih škola preko poslovanja na globalnoj razini do poslovnih automobila.

Autor: Poslovni.hr
01. travanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close