Japanski Sony otvorio je vrata golemog kineskog tržišta za svoju igraću konzolu PlayStation. Kako navodi britanski BBC, Sony je potpisao ugovor o partnerstvu s kineskom tvrtkom Shangai Oriental Pearl čime će se čuvena "plejka" početi proizvoditi i prodavati na kineskom tržištu čiji je potencijal procijenjen na 500 milijuna kupaca.
Kinesko tržište video igara proizvođači igraćih konzola vide kao ključno tržište za rast prihoda na globalnoj razini. Međutim, do početka ove godine vrata kineskog tržišta bila su čvrsto zatvorena. Naime, vlada u Pekingu još je 2000. godine zabranila prodaju konzola argumentirajući da reklamiranje konzola loše utječe na mentalno zdravlje mladeži. Stoga su vladari kineskog "gaming" tržišta osobna računala te mobilne i internetske igre. Međutim, u siječnju je vlada ukinula tu, pomalo bizarnu zabranu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu