Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Sony otvorio vrata kineskog tržišta

Autor: Tomislav Pili
28. svibanj 2014. u 17:12
Podijeli članak —
Sony očekuje utrostručenje operativne dobiti/REUTERS

Zabrana prodaje igraćih konzoli u Kini trajala je 14 godina, zbog prijetnje mentalnom zdravlju mladeži.

Japanski Sony otvorio je vrata golemog kineskog tržišta za svoju igraću konzolu PlayStation. Kako navodi britanski BBC, Sony je potpisao ugovor o partnerstvu s kineskom tvrtkom Shangai Oriental Pearl čime će se čuvena "plejka" početi proizvoditi i prodavati na kineskom tržištu čiji je potencijal procijenjen na 500 milijuna kupaca.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kinesko tržište video igara proizvođači igraćih konzola vide kao ključno tržište za rast prihoda na globalnoj razini. Međutim, do početka ove godine vrata kineskog tržišta bila su čvrsto zatvorena. Naime, vlada u Pekingu još je 2000. godine zabranila prodaju konzola argumentirajući da reklamiranje konzola loše utječe na mentalno zdravlje mladeži. Stoga su vladari kineskog "gaming" tržišta osobna računala te mobilne i internetske igre. Međutim, u siječnju je vlada ukinula tu, pomalo bizarnu zabranu.

Japanski Sony otvorio je vrata golemog kineskog tržišta za svoju igraću konzolu PlayStation. Kako navodi britanski BBC, Sony je potpisao ugovor o partnerstvu s kineskom tvrtkom Shangai Oriental Pearl čime će se čuvena "plejka" početi proizvoditi i prodavati na kineskom tržištu čiji je potencijal procijenjen na 500 milijuna kupaca.

Kinesko tržište video igara proizvođači igraćih konzola vide kao ključno tržište za rast prihoda na globalnoj razini. Međutim, do početka ove godine vrata kineskog tržišta bila su čvrsto zatvorena. Naime, vlada u Pekingu još je 2000. godine zabranila prodaju konzola argumentirajući da reklamiranje konzola loše utječe na mentalno zdravlje mladeži. Stoga su vladari kineskog "gaming" tržišta osobna računala te mobilne i internetske igre. Međutim, u siječnju je vlada ukinula tu, pomalo bizarnu zabranu.

Sonyevo partnerstvo s Shangai Oriental Pearlom odvojeno je za proizvodnju i za prodaju tako da se radi o dvije zajedničke kompanije. U jednoj japanski div elektroničke zabave posjeduje 70 posto udjela, a u drugoj 49 posto. U izjavi objavljenoj na Šangajskoj burzi kineski partner je istaknuo kako će zajednička kompanija bitiutemeljena na relevantnim zakonima i uvest će kvalitetne i zdrave video igre koji će biti sukladni s nacionalnim uvjetima i ukusom kineskih kupaca video-igara. "Sony će također sudjelovati s domaćim timovima za razvoj igara kako bi promovirao originalne proizvode na PlayStation platformi, a radi daljnjeg poboljšanja kineske gaming industrije", dodaje se u priopćenju.

Ulazak na kinesko tržište Sonyeve projekcije o utrostručenju operativnog profita do kraja sljedeće godine sada čini nešto realnijima. Inače, japanski proizvođač nije prvi probio kinesko tržište. Mjesec dana ranije ljuti rival, američki Microsoft, objavio je kako će prodaja njjegove igraće konzole Xbox u Kini započeti u rujnu. U svakom slučaju, Sony i Microsoft očekuje teška borba na tržištu čiju vrijednost analitičari procjenjuju na 10 milijardi dolara.

Autor: Tomislav Pili
28. svibanj 2014. u 17:12
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close