Adidas SPEEDFACTORY, projekt kojim adidas želi kreirati atletsku cipelu za sve u suradnji sa Siemensom omogućit će vam da do personalizirane tenisice dođete u samo nekoliko klikova. Tržište je spremno na ovaj potez, pa ubrzo profesionalni sportaši neće jedini imati koristi od personaliziranih proizvoda.
Globalna korporacija Adidas sa sjedištem u Herzogenaurachu u Njemačkoj planira u budućnosti posredstvom digitalizacije proizvoditi obuću. Na taj način žele ubrzati i proizvodni proces učiniti efikasnijim. U budućnosti, potrošači će konfigurirati svoje vlastite personalizirane atletske cipele u trgovini ili na svom prijenosnom računalu, naručiti ih, a s kratkim vremenskim odmakom svoju tenisicu će moći i preuzeti. U prvoj fazi se očekuje da će se količina vremena od projektiranja cipela za prodaju u trgovini smanjiti s nekoliko mjeseci na samo nekoliko tjedana koristeći tzv. SPEEDFACTORY, a predviđa se da će u izvjesnoj budućnosti to potrajati i samo nekoliko dana ili čak sati. Za usporedbu, razvoj i proizvodnja atletskih cipela od strane dizajnera u Njemačkoj i tvornicama Azije traje oko 18 mjeseci.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu