Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Rekordna prodaja Alibabe na kineski Dan samaca

Autor: Poslovni.hr/Hina
11. studeni 2015. u 12:17
Podijeli članak —
Foto: Press Association/PIXSELL

Dan samaca, poznat i kao Dupli 11, jer pada na datum 11. studenoga, glavni je događaj za kineske trgovce.

 Jedan od najvećih svjetskih on-line trgovaca, kineski Alibaba izvijestio je u srijedu da je potukao svoj dosadašnji rekord prodaje za kineski Dan samaca, budući da je više od milijarde dolara vrijednosti robe kupljeno preko njegove platforme u svega osam minuta od ponoći, a u prvome satu čak 3,9 milijardi dolara. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Vrijednost prodane robe preko Alibabine on-line platforme do sada je premašio ukupnu lanjsku prodaju od 9,3 milijardi dolara. Ove godine, prema procjenama tvrtke za istraživanje tržišta IDC, očekuje se da će ukupna prodaja na današnji dan dosegnuti 13,8 milijardi dolara.

 Jedan od najvećih svjetskih on-line trgovaca, kineski Alibaba izvijestio je u srijedu da je potukao svoj dosadašnji rekord prodaje za kineski Dan samaca, budući da je više od milijarde dolara vrijednosti robe kupljeno preko njegove platforme u svega osam minuta od ponoći, a u prvome satu čak 3,9 milijardi dolara. 

Vrijednost prodane robe preko Alibabine on-line platforme do sada je premašio ukupnu lanjsku prodaju od 9,3 milijardi dolara. Ove godine, prema procjenama tvrtke za istraživanje tržišta IDC, očekuje se da će ukupna prodaja na današnji dan dosegnuti 13,8 milijardi dolara.

Dan samaca, poznat i kao Dupli 11, jer pada na datum 11. studenoga, glavni je događaj za kineske trgovce.

Kako su objavili iz Alibabe, unutar prvog sata prodaja je dostigla 3,9 milijardi dolara, što je gotovo dvostruko više nego u istom razdoblju prošle godine. Rekordna prošlogodišnja vrijednost prodaje od 9,3 milijarde dolara ostvarena je ove godine za svega 12 sati. 

Za usporedbu, prodaja na Cyber ponedjeljak, najveći on-line shoppping dan u SAD-u,  iznosila je 1,35 milijardi dolara.

Na Dan samaca kineske trgovine nude velike popuste i druge promotivne akcije kako bi privukle potrošače na kupnju putem on-line platformi. Alibabini podaci o prodaji pozorno se prate kao pokazatelj osobne potrošnje u Kini u uvjetima usporavanja gospodarskih aktivnosti u tom drugom po veličini svjetskom gospodarstvu.

Autor: Poslovni.hr/Hina
11. studeni 2015. u 12:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close