Kompanije koje se bave proizvodnjom opreme za plivanje za nadolazeće Olimpijske igre u Pekingu na poboljšanje performanci plivaćih kostima investirale su milijune dolara.
Može li novi dizajn pomoći plivačima da plivaju brže? Nakon Olimpijskih igara 2004. održanih u Ateni, čelnici diva za proizvodnju opreme za plivanje Speedo imali su mnogo razloga za slavlje: plivači odjeveni u njihove tada najnovije plivaće kostime, nazvene Fastskin FSII, u bazenima su osvojili 46 medalja. No kada se dizajnerski tim kompanije, Aqualab, ubrzo nakon Igara okupio u sjedištu tvrtke u Nottinghamu u Velikoj Britaniji, već su se usredotočili na inovacije za sljedeću generaciju kostima. “Obratili smo pozornost na sve plivaće kostime, kao i na one koje proizvodi konkurencija, te smo proučavali što je na njima dobro, a što loše”, prisjeća se Jason Rance, čelink Aqualaba. Četiri godine poslije, nakon multimilijunskog istraživanja i razvoja, Speedo je u veljači javnosti predstavio kupaći kostim LZR Racer, načinjen od ultralake tkanine i opremljen s kompresorskim pločama koje obuhvaćaju tijelo plivača. Zadržati prednost u proizvodnji kupaćih kostima vrhunskih performanci presudno je za kompanije poput Speeda, u vlasništvu Portland Groupa i u Sjedinjenim Državama licencirane od kompanije za proizvodnju odjeće Warnaco. Dok se globalno tržište kostima za plivanje namijenjeno vrhunskim sportašima procjenjuje na 15 milijuna dolara godišnje, mnogo je šire tržište koje sačinjavaju amateri, klubovi, timovi na fakultetima i oni koji plivaju iz rekreacije. Ono se općenito procjenjuje na 500 milijuna dolara. Cijena LZR odjela kretat će se između 290 i 550 dolara.
(BusinessWeek)

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu