Prikupili više od 750 milijuna dolara investicija: Ulaganje slavnih u ‘Nemoguću hranu’ znak da su realne alternative za meso postale nevjerojatno trendovske

Autor: Poslovni.hr , 19. svibanj 2019. u 10:28
Foto: Impossible Foods Youtube screenshot

Impossible Foods je skupio još 300 milijuna dolara investicija kako bi pokrenuo dodatnu proizvodnju i zadovoljio sve veću potražnju za svojim biljnim alternativama mesu.

U investiranju u proizvodnju pridružile su se mnoge slavne osobe.

Jay-Z, Katy Perry, Serena Williams, Jaden Smith, Trevor Noah i Zedd… neki su u mnoštvu investitora koje je Impossible Foods objavio u ponedjeljak, prenosi CNN.

Posljednji krug financiranja predvodio je glavni prijašnji investitor Temasek, singapurska investicijska tvrtka te Horizon Ventures, tvrtka rizičnog kapitala iz Hong Konga.

Sve u svemu, Impossible Foods je ukupno prikupio više od 750 milijuna dolara investicija.

Ulaganje slavnih u Impossible može biti još jedan znak da su realne alternative za meso postale nevjerojatno trendovske. Neki potrošači pokušavaju jesti manje mesa iz zdravstvenih razloga i smanjiti svoj utjecaj na okoliš, tako da je potražnja za proteinima na bazi biljaka u porastu. Ove godine, Impossible Foods je doživio takav porast potražnje da je ponestalo proizvoda.

Impossible planira zaposliti najmanje 50 novih zaposlenika u tvornici u Oaklandu u Kaliforniji, koja trenutno zapošljava oko 70 stalno zaposlenih. Također planira otvaranje i više novih proizvodnih pogona, izjavio je prošlog tjedna za CNN Business CFO David Lee.

Potražnja nastavlja sve više rasti, teško će ju zadovoljiti 

Lee je dodao da će posljednji krug financiranja pomoći, no i da je vrlo vjerojatno da će se tvrtka i dalje morati boriti s ispunjavanjem potražnje u budućnosti.

Lee je rekao da misli da će "trebati malo vremena" prije nego što Impossible uspije zadovoljiti razinu potražnje koju danas vidi. Impossible Foods i njegov konkurent Beyond Meat (BYND), koji je početkom ovog mjeseca imao vrlo uspješnu inicijalnu javnu ponudu, ciljaju na mesojede koji žele diverzificirati prehranu, umjesto na vegane i vegetarijance.

Kako mesojedi postaju otvoreniji za konzumiranje bjelančevina na bazi biljaka, potražnja će i dalje rasti, rekao je Lee.

Lee je dodao da će tvrtka, koja je pokrenuta 2011. godine, morati i dalje značajno rasti kako bi zadovoljila sve veću potražnju.

Impossible trenutno prodaje svoje proteinske proizvode na biljnoj bazi samo restoranima, ali ove godine planira lansiranje u maloprodajne objekte. Beyond Meat prodaje se u restoranima, a već je dostupan i u trgovinama.

Komentirajte prvi

New Report

Close