Danski proizvođač igračaka Lego izvijestio je u utorak o višim prihodima u prvoj polovini godine zahvaljujući modelima superheroja i zlikovaca iz Marvelovih filmova „Osvetnici”, a dodatnu podršku pružila su i ulaganja u Kinu, Indiju, internetske i nove fizičke trgovine.
U razdoblju od siječnja do lipnja prihodi Lega porasli su četiri posto, na 14,8 milijardi danskih kruna (2,2 milijarde dolara), izvijestili su iz danske kompanije.
već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Iskazani u lokalnim valutama, uvećani su dva posto.
U razdoblju od siječnja do lipnja prihodi Lega porasli su četiri posto, na 14,8 milijardi danskih kruna (2,2 milijarde dolara), izvijestili su iz danske kompanije.
Iskazani u lokalnim valutama, uvećani su dva posto.
Rezultat se podudara s ambicijom tvrtke da u cijeloj godini ostvari jednoznamenkastu stopu rasta prihoda, istaknuo je izvršni direktor Niels Christiansen.
Najbolje su se u prvoj polovini godine prodavali Lego modeli likova Marvelovih „Osvetnika”, poput Kapetana Amerike, Iron Mana i Thanosa, a potporu prihodima pružili su i dobri rezultati proizvoda Star Wars tematike i starijih kompleta za građenje, poput Lego Technica i Lego Cityja, navodi se u priopćenju danske tvrtke.
U Legu ističu i da su povećali udjele u svojim najvećim tržištima, ukazujući na dvoznamenkasti rast prihoda u Kini, te jednoznamenkasti u SAD-u i zapadnoj Europi.
Operativna im se dobit pak smanjila 16 posto, na 3,5 milijardi kruna, zbog novih ulaganja.
Unatoč okretanju internetskoj prodaji, Lego planira do kraja godine u Kini otvoriti 35 novih fizičkih prodavaonica, čime će se njihov broj popeti na 140, odnosno na 600 u cijelom svijetu.
„Ne možete reći da fizičko iskustvo nije potrebno samo zato što se više kupuje putem interneta”, istaknuo je Christiansen, pojašnjavajući da kako djeca u trgovinama mogu isprobati nove proizvode.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu