Najveća kineska kompanija za elektronsku trgovinu Alibaba izvijestila je u utorak o skoku tromjesečnih prihoda, zahvaljujući pojačanoj potrošnji na oglašavanje koju je potaknuo skok prometa u Kini.
U razdoblju od srpnja do rujna Alibabini prihodi poskočili su 54 posto, na 16,8 milijardi juana (2,75 milijardi dolara), prenosi Bloomberg poslovne rezultate kompanije koja je nedavno uvrstila dionice u kotaciji na američkoj burzi, prikupivši rekordnih 25 milijardi dolara. Dionice su tada prodavane po cijeni od 68 dolara a cijena im je u međuvremenu poskočila 50 posto, navodi Bloomberg.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu