Prošlo se ljeto Matt Szugye prijavio na natječaj na poslovnom koledžu, u kojem je zajedno sa svojim timom trebao izraditi poslovni plan za novi poslovni pothvat. “Slučajno se dogodilo da sam večer prije toga bio u jednom restoranu i razgovarao s njegovim vlasnikom.
On mi je govorio o iskušenjima kroz koja je prolazio da bi otvorio svoj restoran u kojem namjerava posluživati jela spravljena sa sezonskim voćem i povrćem uzgojenim na obližnjim farmama”, kaže Szugye. No, neke plodove – primjerice luk, tikvice ili rajčice – nije mogao nabaviti na lokalnim farmama. Članovi Szugyjeva tima počeli su proučavati taj problem i uvjerili su se da su brojni ljudi u tom poslu imali isti prigovor. Neki od njih su zbog toga namirnice kupovali u drugim državama.Kada je taj sveučilišni tim saznao da postoji potreba za određenim voćem i povrćem, kontaktirali su s farmerima. Otkrili su da mnogi poljodjelci žele pronaći nove načine za prodaju svojih namirnica. Skupina je izradila plan za distribucijsko poduzeće koje će skupljati voće i povrće s farmi i dostavljati ga obližnjim restoranima. Za to su se odlučili poslužiti internetom. To bi trebalo funkcionirati kao i klub usamljenih srca na inernetu. Svaki će farmer na mreži moći objaviti koje proizvode ima i po kojoj cijeni. Vlasnici restorana moći će pregledati te liste i poslati svoje narudžbe. Poslovni plan tih sveučilištaraca služit će kao agencija za spajanje usamljenih. No njihov je plan na natječaju osvojio prvu nagradu. Nakon što su diplomirali njegovi su članovi otvorili business temeljen na njihovu modelu. Nazvali su ga Fresh Fork (svježa vilica).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu