Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ponuda namirnica na internetu

Autor: Poslovni.hr
18. kolovoz 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Prošlo se ljeto Matt Szugye prijavio na natječaj na poslovnom koledžu, u kojem je zajedno sa svojim timom trebao izraditi poslovni plan za novi poslovni pothvat. “Slučajno se dogodilo da sam večer prije toga bio u jednom restoranu i razgovarao s njegovim vlasnikom.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

On mi je govorio o iskušenjima kroz koja je prolazio da bi otvorio svoj restoran u kojem namjerava posluživati jela spravljena sa sezonskim voćem i povrćem uzgojenim na obližnjim farmama”, kaže Szugye. No, neke plodove – primjerice luk, tikvice ili rajčice – nije mogao nabaviti na lokalnim farmama. Članovi Szugyjeva tima počeli su proučavati taj problem i uvjerili su se da su brojni ljudi u tom poslu imali isti prigovor. Neki od njih su zbog toga namirnice kupovali u drugim državama.Kada je taj sveučilišni tim saznao da postoji potreba za određenim voćem i povrćem, kontaktirali su s farmerima. Otkrili su da mnogi poljodjelci žele pronaći nove načine za prodaju svojih namirnica. Skupina je izradila plan za distribucijsko poduzeće koje će skupljati voće i povrće s farmi i dostavljati ga obližnjim restoranima. Za to su se odlučili poslužiti internetom. To bi trebalo funkcionirati kao i klub usamljenih srca na inernetu. Svaki će farmer na mreži moći objaviti koje proizvode ima i po kojoj cijeni. Vlasnici restorana moći će pregledati te liste i poslati svoje narudžbe. Poslovni plan tih sveučilištaraca služit će kao agencija za spajanje usamljenih. No njihov je plan na natječaju osvojio prvu nagradu. Nakon što su diplomirali njegovi su članovi otvorili business temeljen na njihovu modelu. Nazvali su ga Fresh Fork (svježa vilica).

Prošlo se ljeto Matt Szugye prijavio na natječaj na poslovnom koledžu, u kojem je zajedno sa svojim timom trebao izraditi poslovni plan za novi poslovni pothvat. “Slučajno se dogodilo da sam večer prije toga bio u jednom restoranu i razgovarao s njegovim vlasnikom.

On mi je govorio o iskušenjima kroz koja je prolazio da bi otvorio svoj restoran u kojem namjerava posluživati jela spravljena sa sezonskim voćem i povrćem uzgojenim na obližnjim farmama”, kaže Szugye. No, neke plodove – primjerice luk, tikvice ili rajčice – nije mogao nabaviti na lokalnim farmama. Članovi Szugyjeva tima počeli su proučavati taj problem i uvjerili su se da su brojni ljudi u tom poslu imali isti prigovor. Neki od njih su zbog toga namirnice kupovali u drugim državama.Kada je taj sveučilišni tim saznao da postoji potreba za određenim voćem i povrćem, kontaktirali su s farmerima. Otkrili su da mnogi poljodjelci žele pronaći nove načine za prodaju svojih namirnica. Skupina je izradila plan za distribucijsko poduzeće koje će skupljati voće i povrće s farmi i dostavljati ga obližnjim restoranima. Za to su se odlučili poslužiti internetom. To bi trebalo funkcionirati kao i klub usamljenih srca na inernetu. Svaki će farmer na mreži moći objaviti koje proizvode ima i po kojoj cijeni. Vlasnici restorana moći će pregledati te liste i poslati svoje narudžbe. Poslovni plan tih sveučilištaraca služit će kao agencija za spajanje usamljenih. No njihov je plan na natječaju osvojio prvu nagradu. Nakon što su diplomirali njegovi su članovi otvorili business temeljen na njihovu modelu. Nazvali su ga Fresh Fork (svježa vilica).

Autor: Poslovni.hr
18. kolovoz 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close