Opel, koji u sklopu europske podružnice problematičnog autoproizvođača General Motorsa i dalje posluje zahvaljujući financijskoj pomoći njemačke vlade, trebao bi skresati cijene vozila za 40 posto da bi dostigao prognoziranu razinu prodaje i ostvario nastojanja očuvanja radnih mjesta u Njemačkoj.
Kako je za Bloomberg rekao Simon Empson, direktor britanskog portala specijaliziranog za prodaju vozila Broadspeed.com, autotržište će biti kombinacija posrnulih brendova i jeftinih automobila ako se restrukturiranje Opela bude odvijalo prema planu. Empson sukladno tome prognozira da će GM Europe, u sklopu kojeg su Opel i Vauxhall, morati sniziti cijenu modela vozila za 40 posto ili čak i više. Najizgledniji kupac GM-ove europske podružnice kojemu prednost daje njemačka vlada je konzorcij u kojemu je kanadsko-austrijski proizvođač autodijelova Magna International koji bi, javlja Bloomberg, Opel mogao preuzeti do kraja ljeta, a zainteresirani ponuđač je i talijanski Fiat. Razlog tome je jer je Magna International pristala zaštititi njemačka radna mjesta u zamjenu za 1,5 milijardi eura kratkoročnog zajma njemačke vlade, dok Fiat želi smanjiti proizvodne kapaicitete Opela i Vauxhalla. Kanadsko-austrijska Magna želi integrirati Opel sa svojom proizvodnjom autodijelova a obećala je i preživljavanje četiriju Opelovih tvornica u Njemačkoj s oko 25.000 zaposlenika. Osim Opela, talijanski je Fiat, podsjećamo, pokazao zanimanje i za drugi dio GM-ove podružnice kao i za profitabilno latinoameričko poslovanje te američke kompanije.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu