Koalicijska vlade njemačke kancelarke Angele Merkel dogovorila je prodaju 24,9 posto državnog udjela u njemačkim željeznicama, Deutsche Bahnu, iako će se na tržište plasirati manji udio u toj kompaniji od planiranog. Ipak, kako je istakao njemački ministar prometa Wolfgang Tiefensee, posao koji bi trebao biti završen do kraja godine trebao bi u državni proračun uliti do osam milijardi eura.Inače, privatizacija posljednjeg velikog poduzeća u državnom vlasništvu već godinama izaziva žestoke rasprave i kontroverze. Protivnici te ideje ustraju u tvrdnjama kako bi se prodajom DB-a dramatično smanjila kvaliteta usluga, što je bio slučaj u nekim državam sa sličnim iskustvima, a smatraju kako bi se i velik broj radnika našao na ulici. Međutim, Uprava kompanije je prošlog mjeseca dogovorila sa sindikatima kako usprkos privatizaciji u sljedećih 15 godina neće biti otpuštanja. Deutsche Bahn je jedna od najvećih transportnih kompanija na svijetu u kojoj je zaposleno 220 tisuća zaposlenika i godišnje prihode od oko 30 milijardi eura. Prošlog tjedna je iz uprave DB-a došla zanimljiva najava kako kompanija razmatra preuzimanje TUI-ja, njemačkog turoperatera i brodara koji u svom vlasništvu ima i Hapag Lloyd, petu po veličini kompaniju za kontejnerski prijevoz u svijetu. Prema pisanju Financial Timesa Deutschland, korporativni čelnici nisu imali namjeru informirati kancelarku Angelu Merkel o toj zamisli da odobre planove prodaje četvrtine DB-a privatnim ulagačima. Međutim, sada kada je taj uvijet udovoljen mogao bi nastati jedan od najvećih transportnih divova u svijetu.
Koalicijska vlade njemačke kancelarke Angele Merkel dogovorila je prodaju 24,9 posto državnog udjela u njemačkim željeznicama, Deutsche Bahnu, iako će se na tržište plasirati manji udio u toj kompaniji od planiranog. Ipak, kako je istakao njemački ministar prometa Wolfgang Tiefensee, posao koji bi trebao biti završen do kraja godine trebao bi u državni proračun uliti do osam milijardi eura.Inače, privatizacija posljednjeg velikog poduzeća u državnom vlasništvu već godinama izaziva žestoke rasprave i kontroverze. Protivnici te ideje ustraju u tvrdnjama kako bi se prodajom DB-a dramatično smanjila kvaliteta usluga, što je bio slučaj u nekim državam sa sličnim iskustvima, a smatraju kako bi se i velik broj radnika našao na ulici. Međutim, Uprava kompanije je prošlog mjeseca dogovorila sa sindikatima kako usprkos privatizaciji u sljedećih 15 godina neće biti otpuštanja. Deutsche Bahn je jedna od najvećih transportnih kompanija na svijetu u kojoj je zaposleno 220 tisuća zaposlenika i godišnje prihode od oko 30 milijardi eura. Prošlog tjedna je iz uprave DB-a došla zanimljiva najava kako kompanija razmatra preuzimanje TUI-ja, njemačkog turoperatera i brodara koji u svom vlasništvu ima i Hapag Lloyd, petu po veličini kompaniju za kontejnerski prijevoz u svijetu. Prema pisanju Financial Timesa Deutschland, korporativni čelnici nisu imali namjeru informirati kancelarku Angelu Merkel o toj zamisli da odobre planove prodaje četvrtine DB-a privatnim ulagačima. Međutim, sada kada je taj uvijet udovoljen mogao bi nastati jedan od najvećih transportnih divova u svijetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu