Nisu odoljeli eko trendu: Coca-Colino piće bit će pakirano u neočekivani materijal

Autor: Sergej Novosel Vučković , 15. veljača 2021. u 13:15
Foto: Pixabay

Prototip probnog izdanja ambalaže od papira testirat će 2000 potrošača u Mađarskoj, imat će priliku kušati biljni napitak AdeZ. U Hrvatskoj se još moramo strpjeti.

Coca-Cola će potrošačima dati da probaju kako im se sviđa nova ambalaža, izrađena od – papira. Čast da testiraju prvu generaciju papirnate boce imat će 2000 potrošača u Mađarskoj, koju je kompanija Coca-Cola Europe izabrala za prvo europsko tržište na kojem će ciljano, u stvarnim uvjetima, u drugom tromjesečju ove godine plasirati probno izdanje biljnog napitka AdeZ u takvom novom pakiranju.

To je samo prototip, ali i važan korak koji će Coca-Coli u svijetu moći pokazati je li riječ i o ambalaži budućnosti.

Foto: PD

“Testiranje ove inovacije bit će ostvareno kroz partnerstvo s Kifli.hu, jednom od najbrže rastućih online trgovina s namirnicama u Mađarskoj. Coca-Cola je prototip papirnate boce razvila kroz suradnju svog laboratorija za istraživanje i razvoj u Bruxellesu s tvrtkom Paboco – Paper Bottle Company.
Boca je izrađena od drvnog materijala iz održivih izvora sa slojem od bio materijala otpornog na tekućine, ugljični dioksid (CO2) i kisik”, navode iz Coca-Cola Adrije.

Papirnate boce prikladne su kao ambalaža za gazirana i negazirana pića, kozmetičke i mnoge druge proizvode. Vanjski sloj boce je od papira, a čep i unutarnji sloj sadrže plastiku koja se može reciklirati. Konačni cilj je pronaći rješenje koje je u potpunosti napravljeno od papira”, ističu iz Coca-Cole.

U Hrvatskoj tako skoro nećemo očekivati ovo novo pakiranje.

“Pokušavamo ići što je brže moguće prema široj upotrebi, ali prvo moramo napraviti kvalitetne testove. Za ilustraciju, prvi prototip je predstavljen prije manje od 4 mjeseca, u drugoj polovici listopada, tako da i time demonstriramo brzinu i želju da potrošači što prije testiraju ambalažu. Dodatno, sve boce koje će se naći na testu u Mađarskoj će biti prikupljene, vraćene u laboratorij na testiranja i kasnije će biti reciklirane”, odgovaraju za Poslovni dnevnik iz Coca-Cola Adrije.

Ovime se kompanija, vlasnik jednog od globalno najprepoznatljivijih brendova, bliži ostvarivanju ciljeva velikoga višegodišnjeg plana Svijet bez otpada, kojim se obvezala do 2030. za svaku prodanu bocu ili limenku pomoći prikupiti i reciklirati jednaku količinu prazne ambalaže s tržišta.

Komentirajte prvi

New Report

Close