Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nike osvaja Adidasova nogometna tržišta, ali raste i u Europi

Autor: Poslovni dnevnik
28. rujan 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Prihodi Nikea u proteklom kvartalu 15% veći nego lani/Reuters

Prihodi Nikea u proteklom kvartalu 15% veći nego lani.

New York  Najveći svjetski proizvođač sportske odjeće Nike izvijestio je o boljim kvartalnim poslovnim rezultatima nego što se očekivalo, što se ponajviše zahvaljuje povećanju njegova udjela na nogometnom tržištu i u Europi, tradicionalno najsnažnijim tržištima Adidasa.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prihodi Nikea dosegnuli su u proteklom tromjesečju 7,98 milijardi dolara, što je 15 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Neto dobit kompanije porasla je, pak, za 23 posto, na 962 milijuna dolara, dok u cijeloj poslovnoj godini poslovodstvo Nikea očekuje rast dobiti od oko 20 posto. Prihodi tvrtke u Sjevernoj Americi porasli su u tromjesečju do 31. kolovoza za 12 posto, dok su prihodi u zapadnoj Europi skočili za 25 posto.

New York  Najveći svjetski proizvođač sportske odjeće Nike izvijestio je o boljim kvartalnim poslovnim rezultatima nego što se očekivalo, što se ponajviše zahvaljuje povećanju njegova udjela na nogometnom tržištu i u Europi, tradicionalno najsnažnijim tržištima Adidasa.

Prihodi Nikea dosegnuli su u proteklom tromjesečju 7,98 milijardi dolara, što je 15 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Neto dobit kompanije porasla je, pak, za 23 posto, na 962 milijuna dolara, dok u cijeloj poslovnoj godini poslovodstvo Nikea očekuje rast dobiti od oko 20 posto. Prihodi tvrtke u Sjevernoj Americi porasli su u tromjesečju do 31. kolovoza za 12 posto, dok su prihodi u zapadnoj Europi skočili za 25 posto.

Prošle je godine Nike na tržištu sportske odjeće u zapadnoj Europi zadržao udjel od oko 12 posto, dok se Adidasov smanjio s 13,2 na 12,6 posto, pokazuju podaci Euromonitor Internationala. Zbog toga raste Nikeov pritisak na njemački Adidas, koji je nedavno smanjio procjene dobiti i prihoda u ovoj godini. Veliki prodor u Adidasovo tržište Nike je ostvario na svjetskom nogometnom prvenstvu u Brazilu u lipnju i srpnju ove godine, kada je po prvi put sponzorirao više nacionalnih timova od Adidasa. 

Autor: Poslovni dnevnik
28. rujan 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close