Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Napad Bollywooda na Hollywood

Autor: Poslovni.hr
28. srpanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Indijske filmske tvrtke Adlabs Films i UTV Software Communications mogli bi uskoro početi izbacivati blockbustere. Takav scenarij bit će najvjerojatnija posljedica sve čvršćih veza između indijskog Bollywooda i američkog Hollywooda.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nedavno povezivanje joint venturea i investitora zacementiralo je veze između najprofitabilnijih proizvođača filmova u Los Angelesu i Mumbaiju. Viacom je tako u Indiji osnovao joint venture kako bi ondje snimao filmove i serije, dok je Sony Pictures Entertainment ove godine izbacio prvi indijski film. Ipak, najveći zajednički projekt trebao bi biti sklopljen između rastućih medijskih kuća UTV-a i grupacije Reliance ADA. Mnogi analitičari tvrde kako će bliske veze koje Reliance ADA ima s Holywoodom pomoći Adlabsu, njegovoj snažnoj medijskoj diviziji. UTV, u kojemu Walt DisneyCo ima 32 posto vlasničkog udjela, već producira filmove u Hollywoodu. Nedavno je bio koproducent horor trilera “Događaj”. U međuvremenu, Reliance ADA pregovara sa Stevenom Spielbergom kako bi osnovali zajedničku kompaniju uz investiciju od 500 milijuna dolara. Dok su se mnogi investitori kladili na Hollywood i izgubili, ove indijske grupe mogle bi uvelike profitirati jer bi mogle iskoristiti nove veze kako bi na rastućem indijskom tržištu zaradile više novca. Zahvaljujući ekonomskom rastu od gotovo devet posto prihodi u Indiji u stalnom su porastu. Rast prihoda podigao je zaradu domaće filmske industrije na prosječnu godišnju stopu od 15 posto. To je zdrav rast i mnogo je veći od onog u SAD-u gdje godišnji poslovni prihodi rastu stopom manjom od 5 posto. Većinu rasta Indija ipak može zahvaliti pametnijoj distribuciji, gdje Bolywoodski producenti pomoću DVD-a, kaeblskih televizija, interneta, pa čak i mobilnih telefona, ostvaruju veću zaradu.
(WSJ)

Indijske filmske tvrtke Adlabs Films i UTV Software Communications mogli bi uskoro početi izbacivati blockbustere. Takav scenarij bit će najvjerojatnija posljedica sve čvršćih veza između indijskog Bollywooda i američkog Hollywooda.

Nedavno povezivanje joint venturea i investitora zacementiralo je veze između najprofitabilnijih proizvođača filmova u Los Angelesu i Mumbaiju. Viacom je tako u Indiji osnovao joint venture kako bi ondje snimao filmove i serije, dok je Sony Pictures Entertainment ove godine izbacio prvi indijski film. Ipak, najveći zajednički projekt trebao bi biti sklopljen između rastućih medijskih kuća UTV-a i grupacije Reliance ADA. Mnogi analitičari tvrde kako će bliske veze koje Reliance ADA ima s Holywoodom pomoći Adlabsu, njegovoj snažnoj medijskoj diviziji. UTV, u kojemu Walt DisneyCo ima 32 posto vlasničkog udjela, već producira filmove u Hollywoodu. Nedavno je bio koproducent horor trilera “Događaj”. U međuvremenu, Reliance ADA pregovara sa Stevenom Spielbergom kako bi osnovali zajedničku kompaniju uz investiciju od 500 milijuna dolara. Dok su se mnogi investitori kladili na Hollywood i izgubili, ove indijske grupe mogle bi uvelike profitirati jer bi mogle iskoristiti nove veze kako bi na rastućem indijskom tržištu zaradile više novca. Zahvaljujući ekonomskom rastu od gotovo devet posto prihodi u Indiji u stalnom su porastu. Rast prihoda podigao je zaradu domaće filmske industrije na prosječnu godišnju stopu od 15 posto. To je zdrav rast i mnogo je veći od onog u SAD-u gdje godišnji poslovni prihodi rastu stopom manjom od 5 posto. Većinu rasta Indija ipak može zahvaliti pametnijoj distribuciji, gdje Bolywoodski producenti pomoću DVD-a, kaeblskih televizija, interneta, pa čak i mobilnih telefona, ostvaruju veću zaradu.
(WSJ)

Autor: Poslovni.hr
28. srpanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close