Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Na top-listi brendova vodeći je Heinzov kečap

Autor: Rajka Ramić
30. lipanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Poredak 1170 brandova u 39 kategorija određivao se na osnovu šest mjerila

Prema novoj listi tvrtke Harris Interactive, kečap kompanije Heinz najvredniji je brend. Harris Interactive, agencija za istraživanje tržišta, već 28 godina izdaje EquiTrend, godišnju top-listu vrijednosti više od tisuću brendova iz 39 kategorija. EquiTrend pri sastavljanju izvješća uzima u obzir šest osnovnih mjerila: prepoznatljivost, kvalitetu, namjeru kupnje, očekivanja od brenda, upečatljivost i povjerenje.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ove je godine istraživanje provedeno online od 27. ožujka do 16. travnja, a ispitano je 20.289 američkih potrošača starijih od 15 godina. Ispitanici su odabrani kako bi predstavljali cijelu populaciju američkih potrošača starijih od 15 godina. Bile su zastupljene sve kategorije potrošača prema spolu, starosti, stupnju obrazovanja, rasi/etničkoj pripadnosti, regiji i osobnom dohotku. Ocjenjivalo se ukupno 1170 brendova, s tim da je svaki ocjenjivač ocijenio 60 slučajno odabranih brendova. Heinz Ketchup proglašen je najvrednijim prema ukupnom poretku, slijede ga M&M čokoladni bomboni, Hershey čokoladice od mliječne čokolade, Hershey Kisses čokoladice i Duracell baterije na petom mjestu. Heinz Ketchup je već godinama pri vrhu EquiTrendove top-liste, što kompanija pripisuje poslovnoj strategiji koju je osnivač kompanije Henry John Heinz definirao s “napraviti običnu stvar neuobičajeno dobro donosi uspjeh”. Osim ukupnog poretka EquiTrend je objavio i najvrednije brendove u 39 različitih kategorija. Ovdje ćemo spomenuti samo neke od pobjednika najzanimljivije hrvatskom tržištu, poput Levi’sa u kategoriji odjeće, Toyote u kategoriji automobila, Johnson & Johnsona u kategoriji proizvoda za njegu kože, Coca-Cole u kategoriji osvježavajućih pića, Sonyja u kategoriji potrošačke elektronike, Subwaya u kategoriji brze prehrane, Vise u kategoriji financijskih usluga te Microsofta u kategoriji softvera. Ove je godine EquiTrend u ispitivanje uključio specifična pitanja koja mu daju način da kvantificira razinu usmene predaje unutar kategorije i identificira važne demografske podgrupe koje će se najvjerojatnije voditi usmenim preporukama. Tu su na prvome mjestu restorani, a slijede proizvodi povezani s računalima, hrana, elektronički proizvodi za široku potrošnju i turističke destinacije. Carol Gstalder, viša potpredsjednica za Brand & Communications Consulting u Harris Interactivu, objašnjava da “postaje sve važnije razumjeti društvene mreže kojima korisnici pripadaju i kako funkcioniraju kako bi se utjecalo na širenje pozitivnih iskustava vezanih uz brend i minimaliziralo štetu negativnih iskustava. Takav usmeni marketing u kombinaciji s EquiTrendovim tradicionalnim praćenjem podataka o vrijednosti brenda daje nam nov način gledanja na brendove i njihovo rukovodstvo u kontekstu visoko dinamičnog tržišta”.

Prema novoj listi tvrtke Harris Interactive, kečap kompanije Heinz najvredniji je brend. Harris Interactive, agencija za istraživanje tržišta, već 28 godina izdaje EquiTrend, godišnju top-listu vrijednosti više od tisuću brendova iz 39 kategorija. EquiTrend pri sastavljanju izvješća uzima u obzir šest osnovnih mjerila: prepoznatljivost, kvalitetu, namjeru kupnje, očekivanja od brenda, upečatljivost i povjerenje.

Ove je godine istraživanje provedeno online od 27. ožujka do 16. travnja, a ispitano je 20.289 američkih potrošača starijih od 15 godina. Ispitanici su odabrani kako bi predstavljali cijelu populaciju američkih potrošača starijih od 15 godina. Bile su zastupljene sve kategorije potrošača prema spolu, starosti, stupnju obrazovanja, rasi/etničkoj pripadnosti, regiji i osobnom dohotku. Ocjenjivalo se ukupno 1170 brendova, s tim da je svaki ocjenjivač ocijenio 60 slučajno odabranih brendova. Heinz Ketchup proglašen je najvrednijim prema ukupnom poretku, slijede ga M&M čokoladni bomboni, Hershey čokoladice od mliječne čokolade, Hershey Kisses čokoladice i Duracell baterije na petom mjestu. Heinz Ketchup je već godinama pri vrhu EquiTrendove top-liste, što kompanija pripisuje poslovnoj strategiji koju je osnivač kompanije Henry John Heinz definirao s “napraviti običnu stvar neuobičajeno dobro donosi uspjeh”. Osim ukupnog poretka EquiTrend je objavio i najvrednije brendove u 39 različitih kategorija. Ovdje ćemo spomenuti samo neke od pobjednika najzanimljivije hrvatskom tržištu, poput Levi’sa u kategoriji odjeće, Toyote u kategoriji automobila, Johnson & Johnsona u kategoriji proizvoda za njegu kože, Coca-Cole u kategoriji osvježavajućih pića, Sonyja u kategoriji potrošačke elektronike, Subwaya u kategoriji brze prehrane, Vise u kategoriji financijskih usluga te Microsofta u kategoriji softvera. Ove je godine EquiTrend u ispitivanje uključio specifična pitanja koja mu daju način da kvantificira razinu usmene predaje unutar kategorije i identificira važne demografske podgrupe koje će se najvjerojatnije voditi usmenim preporukama. Tu su na prvome mjestu restorani, a slijede proizvodi povezani s računalima, hrana, elektronički proizvodi za široku potrošnju i turističke destinacije. Carol Gstalder, viša potpredsjednica za Brand & Communications Consulting u Harris Interactivu, objašnjava da “postaje sve važnije razumjeti društvene mreže kojima korisnici pripadaju i kako funkcioniraju kako bi se utjecalo na širenje pozitivnih iskustava vezanih uz brend i minimaliziralo štetu negativnih iskustava. Takav usmeni marketing u kombinaciji s EquiTrendovim tradicionalnim praćenjem podataka o vrijednosti brenda daje nam nov način gledanja na brendove i njihovo rukovodstvo u kontekstu visoko dinamičnog tržišta”.




Autor: Rajka Ramić
30. lipanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close