LVMH najvrednija je europska brend korporacija. S vrijednošću od 31,69 milijardi eura LVMH je rangiran na prvo mjesto u studiji vrijednosti europskih brendova pod nazivom “eurobrand2011”.
U studiji koju je u srijedu objavio Europski institut za brendove obuhvaćeno je više od 3000 brend korporacija iz 24 zemlje i 16 industrijskih grana te usporedba s korporacijama u Americi i Aziji. Direktor Europskog instituta za brendove Gerhard Hrebicek je prilikom predstavljanja studije ustvrdio kako jaki brendovi rastu brže od prosječnih te je naveo da je vrijednost vodećih deset brend korporacija porasla za 11,6 posto.Nakon LVMH-a, među vodećih deset najvrdnijih europskih brend korporacija su Vodafone, InBev, Nestlé, Unilever, Telefonica, Daimler, Deutsche Telekom, BASF i SABMiller. Najveći rast vrijednosti brenda među prvih deset kompanija imali su Nestlé, 29,9 posto te BASF i Daimler sa 17,6 i 15,4 posto. Hrebicek naglašava da dok Europa ima primat u brendovima robe široke potrošnje, Amerika je najjača u IT&tehnologiji, s najvrednijim svjetskim brendom Appleom (69,65 milijarde eura), a Azija je istodobno najjača u financijskim uslugama. Također navodi da europske zemlje u svijetu vode prema doprinosu brendova gospodarstvu napominjući da najveći doprinos svojim ekonomijama čine brend korporacije u Finskoj, Švicarskoj, Luksemburgu, Švedskoj, Danskoj i Austriji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu