Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Intelov prihod u trećem tromjesečju 13,5 milijardi dolara

Autor: Poslovni.hr
16. listopad 2013. u 12:19
Podijeli članak —
Thinkstock

Intel Corporation izvijestio je o prihodu u trećem tromjesečju u iznosu od 13,5 milijardi USD.

Intel Corporation izvijestio je o prihodu u trećem tromjesečju u iznosu od 13,5 milijardi USD, dobiti prije oporezivanja u iznosu od 3,5 milijardi USD, neto dobiti u iznosu od 3,0 milijardi USD i dobiti po dionici u iznosu od 0,58 USD. Tvrtka je generirala otprilike 5,7 milijardi USD u gotovini od operacija, isplatila 1,1 milijardu USD dividendi te upotrijebila 536 milijuna USD za otkup 24 milijuna dionica.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Rezultati za treće tromjesečje u skladu su s očekivanjima: ostvaren je umjeren rast u zahtjevnom okruženju", izjavio je Intelov generalni direktor Brian Krzanich. "Provodimo svoju strategiju ponude sve bogatijeg i raznovrsnijeg portfelja proizvoda koji obuhvaća najvažnije tržišne segmente, operacijske sustave i dizajne koji ostvaruju rast. Od kolovoza do danas predstavili smo više od četrdeset novih proizvoda za tržišne segmente koji se protežu od interneta stvari do podatkovnih centara, a sve veću pozornost poklanjamo ultramobilnim uređajima i sustavima '2 u 1'."

Intel Corporation izvijestio je o prihodu u trećem tromjesečju u iznosu od 13,5 milijardi USD, dobiti prije oporezivanja u iznosu od 3,5 milijardi USD, neto dobiti u iznosu od 3,0 milijardi USD i dobiti po dionici u iznosu od 0,58 USD. Tvrtka je generirala otprilike 5,7 milijardi USD u gotovini od operacija, isplatila 1,1 milijardu USD dividendi te upotrijebila 536 milijuna USD za otkup 24 milijuna dionica.

"Rezultati za treće tromjesečje u skladu su s očekivanjima: ostvaren je umjeren rast u zahtjevnom okruženju", izjavio je Intelov generalni direktor Brian Krzanich. "Provodimo svoju strategiju ponude sve bogatijeg i raznovrsnijeg portfelja proizvoda koji obuhvaća najvažnije tržišne segmente, operacijske sustave i dizajne koji ostvaruju rast. Od kolovoza do danas predstavili smo više od četrdeset novih proizvoda za tržišne segmente koji se protežu od interneta stvari do podatkovnih centara, a sve veću pozornost poklanjamo ultramobilnim uređajima i sustavima '2 u 1'."

Autor: Poslovni.hr
16. listopad 2013. u 12:19
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close