Švedski modni lanac Hennes & Mauritz (H&M) objavio je u utorak da je osjetno povećao prihode i dobit u prvom tromjesečju zahvaljujući snažnom širenju poslovanja putem većeg broja trgovina i Interneta. U razdoblju do kraja veljače neto dobit povećana je 36 posto, na 3,6 milijardi švedskih kruna (423 milijuna dolara), priopćili su iz švedske kompanije, ističući da su u promatranom razdoblju kolekcije svih njihovih brendova naišle na "dobar odjek" među kupcima.
Rezultati su daleko bolji od očekivanja. Prihodi iskazani u lokalnim valutama uvećani su 15 posto. Iskazani u švedskim krunama i bez PDV-a porasli su 25 posto, na 40,2 milijarde kruna. "Jako smo dobro počeli u 2015. kada su u pitanju prihodi i dobit", konstatirao je u poslovnom izvješću izvršni direktor Karl-Johan Persson, izdvajajući "među razlozima koji su doveli do povećanja tržišnog udjela i do dobre zarade" širenje poslovanja putem većeg broja dućana i preko Interneta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu