Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hermès jaše kroz krizu: Prodaja luksuznog diva lani skočila 17,6 posto

Autor: Domagoj Puljizović
14. veljača 2025. u 13:15
Podijeli članak —
Foto: REUTERS/Denis Balibouse

Segment kožne galanterije i sedlarstva, koji čini gotovo polovinu ukupnih prihoda Hermès grupe, u četvrtom je kvartalu zabilježio najbrži rast, skočivši za 21,7 posto.

Luksuzna modna kuća Hermès u petak je izvijestila o neočekivano snažnom skoku prodaje u četvrtom kvartalu prošle godine, što potvrđuje kontinuirano visoku potražnju za ekskluzivnim proizvodima unatoč nestabilnim uvjetima na tržištu luksuznih roba.

Proizvođač kultne Birkin torbe zabilježio je rast prihoda od 17,6 posto na godišnjoj razini, dosegnuvši 3,96 milijardi eura (4,15 milijardi dolara) u posljednja tri mjeseca do 31. prosinca 2024. godine, a čime je nadmašio prognozu prihoda analitičara Londonske burzovne grupe od 3,69 milijardi eura.

Godišnja prodaja Hermèsu je porasla za 14,7 posto na 15,2 milijarde eura, a što je također premašilo očekivanih 14,94 milijarde eura.

Vrijednost dionica tvrtke porasle su za 4,19 posto u jutarnjim satima po londonskom vremenu, ubrzo nakon otvaranja tržišta, piše CNBC.

Hermès je posljednjih godina uspješno izbjegao širi pad luksuznog sektora, održavajući ekskluzivnost i prestiž, dok su se drugi brendovi borili s rastućim troškovima i nedostatkom inovacija.

Izvršni predsjednik Axel Dumas istaknuo je lojalnost kupaca kao ključni faktor u održavanju rasta prodaje unatoč nestabilnom makroekonomskom okruženju.

“U 2024. godini, u složenijem gospodarskom i geopolitičkom kontekstu, snažni rezultati svjedoče o otpornosti Hermèsovog modela poslovanja i agilnosti naših timova, kojima od srca zahvaljujem”, izjavio je Dumas u priopćenju.

Ravnomjeran porast prodaje

Francuska modna kuća predviđa nastavak rasta prihoda u 2025. godini. Premda nije objavila konkretne brojke kompanija je istaknula da u novu godinu ulazi “s povjerenjem”.

Međutim, Dumas je tijekom konferencijskog poziva o zaradi naglasio da je “preuranjeno govoriti o prekretnici” u širem luksuznom sektoru, izvjestio je Reuters.

Rast prodaje bio je ravnomjerno raspoređen po svim regijama, pri čemu je azijsko-pacifičko tržište, izuzev Japana, ostvarilo “izvanredan” porast od devet posto na godišnjoj razini u četvrtom kvartalu, unatoč općoj slabosti kineskog luksuznog tržišta.

Segment kožne galanterije i sedlarstva, koji čini gotovo polovinu ukupnih prihoda Hermès grupe, u četvrtom je kvartalu zabilježio najbrži rast, skočivši za 21,7 posto.

Autor: Domagoj Puljizović
14. veljača 2025. u 13:15
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close