Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Henkel povećao procjene nakon rasta dobiti i prodaje

Autor: Poslovni.hr/Hina
11. studeni 2014. u 11:56
Podijeli članak —
Thinkstock

Njemačka grupa Henkel ostvarila je u trećem tromjesečju rast dobiti i prodaje, pa je u utorak povećala procjene zarade i za cijelu ovu godinu.

Njemačka grupa Henkel ostvarila je u trećem tromjesečju rast dobiti i prodaje, pa je u utorak povećala procjene zarade i za cijelu ovu godinu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Taj proizvođač deterdženta za rublje Persil i Schwarzkopf proizvoda za njegu kose ostvario je u proteklom tromjesečju prilagođenu dobit prije kamata i poreza (EBIT) u iznosu od 693 milijuna eura, 3,1 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.

Njemačka grupa Henkel ostvarila je u trećem tromjesečju rast dobiti i prodaje, pa je u utorak povećala procjene zarade i za cijelu ovu godinu.

Taj proizvođač deterdženta za rublje Persil i Schwarzkopf proizvoda za njegu kose ostvario je u proteklom tromjesečju prilagođenu dobit prije kamata i poreza (EBIT) u iznosu od 693 milijuna eura, 3,1 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.

Pritom je na području istočne Europe Henkel ostvario rast prodaje od 3,1 posto na godišnjoj razini, unatoč poteškoćama u Rusiji, gdje je zbog sankcija zapadnih zemalja oslabila potrošnja. Rusija je, inače, četvrto po veličini tržište Henkela, na kojemu tvrtka godišnje ostvaruje prodaju od oko milijardu eura.

Ukrajina je, također, za tu njemačku kompaniju važno tržište, a na tom je tržištu prodaja Henkela u prošlom tromjesečju pala.

"Suočeni smo s nastavkom sukoba između Rusije i Ukrajine te stalnim političkim nemirima na Bliskom istoku. Stoga su ekonomski uvjeti sve izazovniji", kazao je Kasper Rorsted, izvršni direktor Henkela, u priopćenju.

Ipak, Henkel je poručio da ostaje pri dosadašnjim prognozama o rastu prodaje u ovoj godini između 3 i 5 posto u odnosu na lani, dok je procjenu EBIT marže – operativna dobit kao postotak prodaje – povećao na 16 posto. Prije je očekivao maržu od 15,5 posto.

 

Autor: Poslovni.hr/Hina
11. studeni 2014. u 11:56
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close