Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Goldman potaknuo rast dionica ProSiebenSat.1

Autor: Ksenija Končevski
28. kolovoz 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Dionice ProSiebenSat.1 Medije na vrijednosti su u srijedu skočile na najveću vrijednost u zadnjih dva mjeseca na Frankfurtskoj burzi nakon što je američka investicijska banka Goldman Sachs povećala preporuke za dionice njemačke komercijalne TV kuće broj jedan na “kupi” spram “neutralno”.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Po objavi pozitivnih preporuka Goldman Sachsa dionice ProSiebenSat.1 na cijeni su u srijedu dodale 8,4 posto, skočivši na 6,84 eura a riječ je o najvećoj vrijednosti od 18. lipnja. Tržišna vrijednost ProSiebenSat.1 Medije iznosi oko 1,5 milijardi eura. Goldman Sachs prognozira skok cijene dionica ProSiebenSat.1 Medije na 7,93 eura u sljedećih dvanaest mjeseci odnosno 25 posto. Najavljena prodaja ProSiebenove nizozemske divizije tiskovina Veronica TV trebala bi dati daljni poticaj rastu cijene dionice, poručuju u Goldman Sachsu. Uprava ProSiebenSat.1 Medije početkom kolovoza je izvijestila o 32-postotnom padu neto dobiti za drugi kvartal na 59,5 milijuna nakon prošlogodišnjih 87,2 milijuna eura zbog usporavanja gospodarskog rasta i promjene prakse davanja popusta za oglašavnje što se negativno odrazilo na prihode te najveće njemačke komercijalne televizijske kuće. Vodstvo ProSiebenSat.1, pod čijim su krovom TV kanali Sat.1 i Pro7, bilo je, naime, prisiljeno promijeniti praksu davanja popusta na oglašavanje nakon što je lani moralo platiti 120 milijuna eura globe koju mu je odredio regulator za zaštitu tržišne utakmice. Neto dobit ProSiebenSat.1 Medije za prvo polugodište se s lanjskih 127,8 milijuna spustila na 51,6 milijuna eura, dok su prihodi istovremeno narasli na 1,53 milijarde nakon 1,05 milijarde eura ostvarenih lani. Uprava kompanije za ovu je godinu u travnju najavila kresanje 70 milijuna eura troškova. ProSiebenSat.1 Media je poslovnu godinu 2007., podsjećamo, zaključio padom profita od 63 posto, na 89,4 milijuna, nakon 240,7 milijuna eura u 2006. godini. Prihode je istovremeno sa 2 milijarde povećao 29 posto, na 2,7 milijardi eura.

Dionice ProSiebenSat.1 Medije na vrijednosti su u srijedu skočile na najveću vrijednost u zadnjih dva mjeseca na Frankfurtskoj burzi nakon što je američka investicijska banka Goldman Sachs povećala preporuke za dionice njemačke komercijalne TV kuće broj jedan na “kupi” spram “neutralno”.

Po objavi pozitivnih preporuka Goldman Sachsa dionice ProSiebenSat.1 na cijeni su u srijedu dodale 8,4 posto, skočivši na 6,84 eura a riječ je o najvećoj vrijednosti od 18. lipnja. Tržišna vrijednost ProSiebenSat.1 Medije iznosi oko 1,5 milijardi eura. Goldman Sachs prognozira skok cijene dionica ProSiebenSat.1 Medije na 7,93 eura u sljedećih dvanaest mjeseci odnosno 25 posto. Najavljena prodaja ProSiebenove nizozemske divizije tiskovina Veronica TV trebala bi dati daljni poticaj rastu cijene dionice, poručuju u Goldman Sachsu. Uprava ProSiebenSat.1 Medije početkom kolovoza je izvijestila o 32-postotnom padu neto dobiti za drugi kvartal na 59,5 milijuna nakon prošlogodišnjih 87,2 milijuna eura zbog usporavanja gospodarskog rasta i promjene prakse davanja popusta za oglašavnje što se negativno odrazilo na prihode te najveće njemačke komercijalne televizijske kuće. Vodstvo ProSiebenSat.1, pod čijim su krovom TV kanali Sat.1 i Pro7, bilo je, naime, prisiljeno promijeniti praksu davanja popusta na oglašavanje nakon što je lani moralo platiti 120 milijuna eura globe koju mu je odredio regulator za zaštitu tržišne utakmice. Neto dobit ProSiebenSat.1 Medije za prvo polugodište se s lanjskih 127,8 milijuna spustila na 51,6 milijuna eura, dok su prihodi istovremeno narasli na 1,53 milijarde nakon 1,05 milijarde eura ostvarenih lani. Uprava kompanije za ovu je godinu u travnju najavila kresanje 70 milijuna eura troškova. ProSiebenSat.1 Media je poslovnu godinu 2007., podsjećamo, zaključio padom profita od 63 posto, na 89,4 milijuna, nakon 240,7 milijuna eura u 2006. godini. Prihode je istovremeno sa 2 milijarde povećao 29 posto, na 2,7 milijardi eura.

Autor: Ksenija Končevski
28. kolovoz 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close