Gfk, najveća njemačka agencija za istraživanje tržišta, odustala je od ponude za preuzimanje britanskog pandana Taylor Nelson Sofresa nakon što nije uspjela osigurati financijska sredstva za pobijanje 1,1 milijardi funti (2 milijarde dolara) vrijedne neprijateljske ponude WPP Groupa.
Taylor Nelson poziva dioničare da ne prihvate ponudu britanske oglašivačke kompanije WPP, tvrdeći da ona podcjenjuje vrijednost kompanije, dok u GfK-u poručuju da će se koncentrirati na druge akvizicijske alternative. Podsjetimo, neprijateljska ponuda WPP-a prekinula je planirano prijateljsko spajanje Taylora i GfK-a, na temelju kojeg bi nastala druga najveća tvrtka za istraživanje tržišta u svijetu, odmah nakon Nielsena. Taylor Nelson danas je objavio financijsko izvješće za prvu polovicu godine koje je pokazalo pad profita za što su velikim dijelom zaslužni administrativni troškovi, uključujući i one koji su povezani sa sada propalim spajanjem s GfK-om. Kako prenosi Bloomberg, neto dobit londonske kompanije skliznula je u promatranom razdoblju na 19,6 milijuna funti, dok je u istom razdoblju prošle godine iznosila 22,2 milijuna funti. Prihodi od prodaje porasli su 17 posto, na 580,4 milijuna funti. Dionice Taylor Nelsona pale su prijepodne na Londonskoj burzi za 1,7 posto, dok je GfK u Frankfurtu skočio 4,7 posto. WPP je pak u Londonu izgubio 1 posto na vrijednosti.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu