Europski cilj Gorenja dostići 10% tržišta u dva segmenta

Autor: Poslovni.hr , 06. ožujak 2023. u 21:59
Foto: Hisense Europe

Hisense, kako prenosi Kineska medijska grupa (CMG) a prenosi Beta, zauzima četiri posto europskog tržišta, ali kompanija je sebi postavila više ciljeve u bliskoj budućnosti.

Kineski div u proizvodnji kućnih aparata Hisense etablirao se kao najveći slovenski izvoznik, značajno nadmašivši druge velike izvoznike u zemlji poput Revoza i nekoliko domaćih farmaceutskih kompanija, piše portal indikator.ba.

Kada je 2018. kompanija Hisense Group kupila slovensko Gorenje, malo tko je očekivao takve rezultate. U tvornici u Velenju danas se proizvode televizori, strojevi za pranje posuđa i hladnjaci, a potražnja za njihovim proizvodima u Europi stalno raste, navodi se u reportaži kineske televizije CGTN iz slovenskog Velenja.

Hisense, kako prenosi Kineska medijska grupa (CMG) a prenosi Beta, zauzima četiri posto europskog tržišta, ali kompanija je sebi postavila više ciljeve u bliskoj budućnosti.

“Europa je veliko tržište s mnogo potencijala. Naš cilj je u 2025. dostići 10 posto tržišta u dva segmenta, da zaista postanemo brend druge razine u Europi”, rekao je predsjednik europskog ogranka kompanije Hisense Europe Jianmin Han.

Osnovano prije više od 70 godina u bivšoj Jugoslaviji, Gorenje je proizvodilo i izvozilo kućne aparate širom Starog kontinenta, ali su se prije pet godina, suočeni s oštrom konkurencijom, našli pred teškom odlukom – ili se integrirati u veći sustav ili krenuti putem laganog, ali i neizbježnog propadanja. Odlučili su pozvati kineski Hisense da kupi Gorenje, navodi se u reportaži.

Potencijalnu ekonomsku katastrofu i teret za slovensku vladu kineski su vlasnici uspjeli pretvoriti u, kako neki kažu, ekonomsko čudo. Čak i skeptici priznaju da se to pokazalo kao uspješna priča, dodaje se u reportaži kineske televizije.

Bivši ministar ekonomije, a sada profesor Matej Lahovnik nije podržavao prodaju Gorenja, ali je promijenio mišljenje i vjeruje da će akvizicija na kraju izgleda biti vrlo usjpešna.

Komentirajte prvi

New Report

Close