Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dostava dosegla rekordni udio u prodaji METRO Cash & Carrya

Autor: Poslovni.hr
11. svibanj 2016. u 13:32
Podijeli članak —
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Sve prodajne linije METRO Grupe doprinijele su rastu u drugome kvartalu.

U drugom kvartalu poslovne godine 2015./16.* prodaja METRO Grupe iznosila je 13,6 milijardi eura te je nastavljen pozitivan rast poslovanja uz rast like-for-like prodaje od 0,6%. Operativna dobit METRO Grupe u prvoj polovici poslovne godine iznosila je 1,2 milijarde eura.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Pozitivnim rezultatima Grupe u drugome kvartalu pridružuje se i METRO Cash & Carry čija prodaja putem dostave trenutačno čini rekordnih 11,8% udjela u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja te porastom like-for-like prodaje od 0,5% koja raste 11. kvartal zaredom.

U drugom kvartalu poslovne godine 2015./16.* prodaja METRO Grupe iznosila je 13,6 milijardi eura te je nastavljen pozitivan rast poslovanja uz rast like-for-like prodaje od 0,6%. Operativna dobit METRO Grupe u prvoj polovici poslovne godine iznosila je 1,2 milijarde eura.

Pozitivnim rezultatima Grupe u drugome kvartalu pridružuje se i METRO Cash & Carry čija prodaja putem dostave trenutačno čini rekordnih 11,8% udjela u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja te porastom like-for-like prodaje od 0,5% koja raste 11. kvartal zaredom.

„METRO Grupa je, unatoč izazovnom okruženju, ostvarila pozitivne rezultate tijekom nekoliko posljednjih kvartala. Novi rekordni pokazatelji prodaje ostvarene dostavom i brzi rast našeg online poslovanja još jednom pokazuju koliko su uspješno transformirani naši segmenti veleprodaje, hrane i potrošačke elektronike“, izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.

Sve prodajne linije METRO Grupe doprinijele su rastu u drugome kvartalu. Media-Saturn ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,7% i online prodaje od 9,6%. Porast like-for-like prodaje od 0,5%, u drugome kvartalu bilježi i Real, dok je njegova online prodaja u prvoj polovici poslovne godine rasla za više od 60%.

U poslovnoj godini 2015./16. METRO Grupa nastavit će ulagati u transformaciju poslovnog modela te se fokusirati na učinkovitost i upravljanje troškovima, a očekuje se da će predviđenom rastu ukupne prodaje najviše doprinijeti prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn. 

Autor: Poslovni.hr
11. svibanj 2016. u 13:32
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close