Oba proizvođača pod pritiskom su da na tržište lansiraju vozila s nultom emisijom štetnih plinova kako bi udovoljili strogim pravilima o zaštiti okoliša, no muče se s očuvanjem profitabilnosti s obzirom na rastuće troškove proizvodnje električnih, umreženih i autonomnih automobila.
"Zajedno imamo priliku učinkovitije udovoljiti potrebama kupaca skraćivanjem vremena razvoja i bržim plasiranjem vozila i najnovijih tehnologija na tržište", izjavio je u srijedu član odbora BMW-a Klaus Froehlich.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu