Belgijski div Anheuser Busch InBev zacrtao je dosad teško zamislivi cilj u proizvodnji piva – napraviti Budweiser globalno najvećim pivskim brendom, piše Wall Street Journal Europe.
Belgijska tvrtka posljednjih je godina lansirala to pivo u Rusiji, Ukrajini i Brazilu, a u više od 90 zemalja pojačala distribuciju i udvostručila broj pivovara izvan SAD-a. Najnoviji potez te međunarodne ekspanzije je riskantno okušavanje na potencijalno iznimno lukrativnom kineskom tržištu. Kinezi su potrošači čak četvrtine ukupne svjetske proizvodnje piva, a očekuje se da će u budućnosti donijeti čak 40 posto rasta toj industriji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu