Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Adidas rekordan, razvijat će i 3D print

Autor: Sergej Novosel Vučković
08. ožujak 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Probijena magična granica od milijardu eura/M.P./PIXSELL

Dobit iznad milijardu € pomogli Euro i Olimpijske igre.

Danac Kasper Rorsted, od lanjskog listopada na čelu njemačkoga proizvođača sportske opreme Adidas, vjeruje da će tvrtka do 2020. ispuniti svoj strateški petogodišnji plan, obzirom i na rekordnu dobit ostvarenu prošle godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Povećanje profita za 60,5 posto i probijanje čarobne granice od milijarde eura na 1,02 milijardi, posljedica je dvaju velikih natjecanja – Europskog nogometnog prvenstva u Francuskoj i Olimpijskih igara u Rio de Janeiru u Brazilu, koja su izazvala i jagmu za majicama, dresovima, tenisicima i ostalim "gadgetima" s tri pruge. I operativna dobit je bolja za 41 posto – 1,5 milijardi eura, dok su prihodi od 19,3 milijardi eura 14 posto veći nego preklani.

Danac Kasper Rorsted, od lanjskog listopada na čelu njemačkoga proizvođača sportske opreme Adidas, vjeruje da će tvrtka do 2020. ispuniti svoj strateški petogodišnji plan, obzirom i na rekordnu dobit ostvarenu prošle godine.

Povećanje profita za 60,5 posto i probijanje čarobne granice od milijarde eura na 1,02 milijardi, posljedica je dvaju velikih natjecanja – Europskog nogometnog prvenstva u Francuskoj i Olimpijskih igara u Rio de Janeiru u Brazilu, koja su izazvala i jagmu za majicama, dresovima, tenisicima i ostalim "gadgetima" s tri pruge. I operativna dobit je bolja za 41 posto – 1,5 milijardi eura, dok su prihodi od 19,3 milijardi eura 14 posto veći nego preklani.

Osnovni brend Adidas rastao je najviše, 16,6-posto, dok je britanski Reebok, "njemački" od 2005., napredova 1,1 posto S takvim 'vjetrom u leđa' kompanija će se lakše usmjeriti na po Rorstedu ključne digitalizaciju i e-trgovinu, koju bi do 2020. htjeli povećati na 4 milijarde eura godišnje, navodi Reuters. Adidas će razvijati i 3D printanje (hoće li na taj način 'doštampavati' i rukom rađene lopte, ostaje upitno, op.a.), a poradit će i na, kako je opisao novi šef, "korporativnoj kulturi i učinkovitosti, te pojednostavljenju poslovnih procesa".

Rorsted je dosad bio izvršni direktor u njemačkom kozmetičko-kemijskom divu Henkelu, a u Adidasu je naslijedio dugogodišnjeg predsjednika Herberta Hainera.

Autor: Sergej Novosel Vučković
08. ožujak 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close