Frankfurt Drugi najveći svjetski proizvođač sportske opreme, njemački Adidas, predstavio je u četvrtak novu poslovnu strategiju koja cilja na značajno povećanje profitabilnosti u sljedećih pet godina. Tako bi do 2020. kompanija trebala ostvarivati 15 posto rasta neto dobiti godišnje, najavio je izvršni direktor Herbert Hainer.
U sljedećih pet godina Adidas računa na prodaju od 22 milijarde eura što bi postigao širenjem lepeze proizvoda i mnogo bržom dostavom do kupaca. Kompanija namjerava i učetverostručiti prodaju putem interneta na dvije milijarde eura. Treći stup nove Adidasove strategije je jačanje veza s kupcima. Sve bi to trebalo povećati udjel dividendi u dobiti. Adidas tako planira isplaćivati između 30 i 50 posto dobiti, nasuprot dosadašnjih 20 do 40 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu