Njemački proizvođač sportske opreme Adidas izvijestio je o značajno većoj neto dobiti u prvom ovogodišnjem kvartalu u usporedbi s istim razdobljem godine ranije, kao i o većim prihodima, što posebno pripisuju snažnom rastu u segmentu prodaje putem interneta.
Adidasova neto dobit u prvom je ovogodišnjem tromjesečju uvećana za 30 posto, na 455 milijuna eura, na prihodima od 5,67 milijardi eura, koji su bili za 19 posto veći nego u istom razdoblju prošle godine, pokazalo je poslovno izvješće. Posebno snažni rezultati zabilježeni su u internetskoj prodaji, gdje su prihodi uvećani za 53 posto. U ožujku je Adidas već najavio veliki iskorak na planu online trgovine, udvostručivši ciljane prihode od prodaje putem interneta za 2020. godinu na četiri milijarde eura, u usporedbi s milijardom eura ostvarenom u 2016. godini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu