Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Air France-KLM ulaže milijardu eura u diskontni brend

Autor: Poslovni.hr/Hina
10. rujan 2014. u 13:03
Podijeli članak —
Reuters

Francusko-nizozemski zračni prijevoznik Air France-KLM objavio je u srijedu da će uložiti milijardu eura u razvoj diskontnog brenda Transavia u Europi.

Francusko-nizozemski zračni prijevoznik Air France-KLM objavio je u srijedu da će uložiti milijardu eura u razvoj diskontnog brenda Transavia u Europi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Plan uključuje otvaranje do 250 novih radnih mjesta za pilote do 2019. i povećanje Transavijine flote sa sadašnjih 50 na više od 100 aviona, kazao je za pariški dnevni list Les Echos izvršni direktor Air France KLM-a Alexandre de Juniac.

Francusko-nizozemski zračni prijevoznik Air France-KLM objavio je u srijedu da će uložiti milijardu eura u razvoj diskontnog brenda Transavia u Europi.

Plan uključuje otvaranje do 250 novih radnih mjesta za pilote do 2019. i povećanje Transavijine flote sa sadašnjih 50 na više od 100 aviona, kazao je za pariški dnevni list Les Echos izvršni direktor Air France KLM-a Alexandre de Juniac.

Glasnogovornik kompanije potvrdio je navode iz izvješća.

Plan će omogućiti Air France-KLM-u da se "svrsta među najveće diskontne igrače u Europi", kazao je Juniac. Nije isključio ni mogućnost akvizicija u funkciji dopune rastu. "Ako se ukaže prilika, razmotrit ćemo je, ali trenutno ih nema", dodao je u intervjuu.

Drugi tradicionalni zračni prijevoznik u Europi po prihodima prošlog je tjedna objavio da je upravni odbor odobrio plan otvaranja novih baza u Europi u sklopu brenda Transavia kako bi vratio tržišni udio koji mu je preotela konkurencija.

Pojačanim naglaskom na segment diskontnog prijevoza Air France-KLM slijedi primjer njemačkog konkurenta Lufthanse koji širi iste usluge preko malo poznatog prijevoznika Eurowings a razmatra i mogućnost osnivanja diskontnog prijevoznika specijaliziranog za udaljene destinacije.

Autor: Poslovni.hr/Hina
10. rujan 2014. u 13:03
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close