‘Želimo ponuditi najbržu optičku mrežu u zemlji’

Autor: Lucija Špiljak , 22. ožujak 2021. u 21:59
O planovima su govorili Nenad Šlibar,Viktor Pavlinić i Mislav Galler/PD

Predsjednik Uprave Telemacha Hrvatska nije želio komentirati moguću akviziciju Optima telekoma.

Uz podršku matične kompanije United Grupe, Telemach Hrvatska započeo je snažan investicijski ciklus od 230 milijuna eura usmjeren u modernizaciju njihove mobilne mreže i izgradnju vlastite najsuvremenije optičke mreže.

U pet godina uložit će 130 milijuna eura u modernizaciju mobilne mreže, što se odnosi i na uvođenje 5G mreže, na što će se najviše fokusirati u prve dvije godine.

Kako je na konferenciji za medije najavio njihov CTO Nenad Šlibar, žele pokrenuti komercijalni 5G korištenjem radiofrekvencijskog spektra u pojasu 3,5 GHz, za koji Hakom planira procese dodjele tijekom ove godine.

Uložit će i 100 mil. eura u gradnju najsuvremenije optičke mreže s ultrabrzim širokopojasnim internetom po brzinama do 10 gigabita.U ovoj godini planiraju pustiti u rad oko 4000 km optičke mreže, a s aktivnostima su krenuli već sredinom veljače u Zagrebu, slijedi Osijek i zatim ostatak Hrvatske.

“Naš je cilj istinsko 5G iskustvo koje donosi do 10 puta veće brzine, znatno niže latencije i veću pouzdanost i stabilnost internetske veze na mobilnoj mreži. Želimo ponuditi najbržu optičku mrežu u zemlji i jednu od najbržih u regiji”, rekao je Šlibar.

Ranije se pričalo i o potencijalnoj akviziciji Optima telekoma, a Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Telemach Hrvatska, na upit novinara o toj spekulaciji rekao je kako je United Grupa otvorena za razne opcije, no bez komentara na akviziciju.

Podsjetimo, Telemach Hrvatska je u svibnju 2019. postao dio United Grupe, vodećeg telekomunikacijskog i medijskog operatera u JI Europi, nakon čega je uslijedila reorganizacija poslovanja.

Unutar rebrandinga u samo 60 dana preuredili su 36 prodajnih centara u kojima je od danas dostupna nova ponuda pretplatničkih paketa za privatne korisnike – start, top i unlimited, te unlimited pro za poslovne korisnike, s brojnim benefitima.

Predstavljeno je i partnerstvo s TIDAL-om, globalnim glazbenim servisom s više od 70 milijuna pjesama i više od 250.000 glazbenih videa, bez reklama.

Rastao je i broj zaposlenika, kojih je danas 563, od čega je na početku godine čak 160 novih kolega. S ovim trendovima nastavit će i u nadolazećim mjesecima. Zadovoljni su i brojem korisnika, kojih je ukupno oko 950.000.

Komentirajte prvi

New Report

Close