Poznata američka kompanija za online marketing Copyblogger objavila je, za mnoge, iznenađujuću vijest. Unatoč činjenici da na najvećoj društvenoj mreži imaju 38 tisuća fanova, kompanija je odlučila ukinuti svoju Facebook stranicu.
Još od 2006., glavna zadaća Copybloggera je naučiti klijente kako stvoriti najkvalitetniji online sadržaj – kompanija je rad počela s "običnim" blogom da bi danas, zahvaljujući korisnim sadržajima, proizvodima i uslugama, postala moćna organizacija sa 115 tisuća jedinstvenih korisnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu