Nakon duge vožnje po autocesti dolazi trenutak naglog straha – prometni zastoj iza sljedećeg zavoja. Poslije, kada dođete na odredište, nikako ne možete naći parkirno mjesto. Danas je to dio svakodnevnog života za volanom. Međutim, za manje od deset godina, postojat će potpuno nove mogućnosti; visoko automatizirana vožnja dovest će do opuštene vožnje na autocesti, automobili koji su ispred vas slat će upozorenje o usporavanju prometa, a vaše će vozilo samo smanjiti brzinu prije nego što dođe do opasne situacije. Na kraju putovanja navigacijski će uređaji usmjeriti vozača izravno na slobodno parkirno mjesto ili će se automobil u potpunosti samostalno voziti kroz garažu.
Uz integraciju automobila na internet ta vizija prelazi iz znanstvene fantastike u stvarnost. Istraživanjem ‘Učinak povezanog automobila u 2025. godini’ koje su proveli Bosch i tvrtka za savjetovanje Prognos detaljnije se istražilo što će taj trend značiti konkretno za SAD, Njemačku i veće gradove u Kini. “Povezana mobilnost značit će manje nesreća, manju potrošnju goriva i manje stresa”, rekao je dr. Dirk Hoheisel, član Boscheva upravnog odbora, saževši rezultate izračuna prema modelu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Za manje od 10 godina Njemačka autoindustrija će krahirati zbog američke i kineske konkurencije boljih električnih samovozećih automobila. Kada krahira autoindustrija Njemačka će biti na koljenima. To neka imaju na umu svi koji hrle u Njemačku
bit će neka nova definicija produktivnosti?
godišnje prelazim od 80-90 000 km, a već danas mogu 80% vremena za volanom čitati knjige, gledati filmove, pregledavati internet, ali mi se ne da nakon vožnje ostajati u autu
Uključite se u raspravu