Cijena pametnog mobitela, očekivano, važan je faktor pri odabiru uređaja, a to je potvrdilo i jučer predstavljeno istraživanje Telemacha Hrvatska o preferencijama korisnika pri odabiru uređaja. Naime, 52 posto ispitanika ankete koju je na nacionalnoj razini i reprezentativnom uzorku proveo Ipsos, navelo je cijenu kao ključnu stavku pri odabiru, istaknuo je Mislav Galler, član uprave i glavni komercijalni direktor Telemacha.
Zaokruženi ekosustav
Nadalje, za 65 posto ispitanika ključne su tehničke specifikacije koje prate potrebe i životni stil korisnika, za 74 posto korisnika najvažnija je dugotrajna baterija i brzo punjenje, dok je s visokih 59 posto količina memorije također stavka koja čini prevagu. Za kupnju novog mobitela oko 50 posto ispitanika važna je kvaliteta kamere, dok je za njih 30 posto brend manje važna stavka pri odabiru smartfona.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu