Umjetna inteligencija – od marketinga i iskustva klijenta do učinkovitog programa vjernosti

Autor: Poslovni.hr , 26. siječanj 2023. u 09:21
Dean Blatnik, direktor tvrtke FrodX Hrvatska

Webinar je namijenjen svim rukovoditeljima u tvrtkama B2C, e-commerce, “brick&mortar”,  “brick&click”, odnosno svima koji su već danas svjesni nužnosti prelaska u digitalni svijet.

Kako uz pomoć umjetne inteligencije ostvariti cjelovitu transformaciju i unaprijediti poslovanje saznat ćete na FrodX webinaru Umjetna inteligencija – od marketinga i iskustva klijenta do učinkovitog programa vjernosti koji će se održati 31. siječnja 2023. od 9 do 11 sati.

Webinar je podijeljen u dva dijela, a kroz stručne prezentacije i uspješne primjere iz prakse sudionike će voditi Dejan Blatnik, direktor tvrtke FrodX Hrvatska, i Luka Kapović, Martech specijalist tvrtke FrodX Hrvatska.

Kroz dva webinara “Što može umjetna inteligencija učiniti za vaš marketing i vaše klijente?“ i „Kako pokrenuti program vjernosti?“ sudionici će saznati:

  • kako smanjiti troškove i povećati fleksibilnost i učinkovitost poslovanja
  • koje su tehnologije ključne na putu digitalne transformacije
  • kako detaljno upoznati svoje kupce i pripremiti kvalitetan program vjernosti koji daje rezultate.

Webinar je namijenjen svim rukovoditeljima u tvrtkama B2C, e-commerce, “brick&mortar”,  “brick&click”, odnosno svima koji su već danas svjesni nužnosti prelaska u digitalni svijet.

Digitalna transformacija danas više nije pitanje izbora: ona je neizbježna. FrodX tim na projekte digitalizacije i transformacije marketinga i prodaje gleda iz druge perspektive te se fokusira na proizvod i povećanje prodaje. Svojim jedinstvenim i multidisciplinarnim pristupom, uz pomoć tehnologije i vlastitih stručnjaka klijentima pomaže u kulturološkoj i tehnološkoj transformaciji, pogotovo u B2B segmentu.

Više informacija o webinaru, te link na prijavu potražite >>OVDJE

FrodX, uspješna globalna kompanija sa sjedištem u glavnom gradu Slovenije dokazao se kao pouzdan partner velikim i srednjim tvrtkama u 26 zemalja diljem svijeta, koje ga već dugi niz godina prepoznaju kao poslovnog partnera za poticanje rasta poslovanja i unapređenja korisničkog iskustva kroz digitalnu transformaciju poslovnih procesa marketinga i prodaje.

Cilj FrodX-a je putem inovativnih usluga i rješenja kroz prodajnu i marketinšku transformaciju unaprijediti poslovanje i ponuditi što kvalitetnije i kupcima zanimljive i korisne proizvode. Tvrtka ujedinjuje komplementarna znanja iz područja businessa, informacijskih tehnologija i umjetne inteligencije, ekonomije, marketinga i tržišnog komuniciranja, psihologije i antropologije kako bi osigurali svojim partnerima da generiraju rast i optimiziraju korisničko iskustvo.

Komentirajte prvi

New Report

Close