Hrvatska platforma širi se na nova tržišta. U šest mjeseci priljev im je 150 posto veći nego čitave 2022.

Autor: Marija Crnjak , 24. srpanj 2023. u 07:00
Suosnivač starupa Flaster Filip Carić/D. Puklavec/PIXSELL

Hrvatski startup za pokretno mjerljivo oglašavanje širi se na nova tržišta i očekuje ulazak investicijskih fondova.

Flaster hrvatska platforma za pokretno mjerljivo oglašavanje širi se na nova tržišta i u roku od 5 godina planira biti prisutna u svim zemljama Europske unije, a za ulaganje u Flaster u idućem ciklusu interes su pokazali i investicijski fondovi, otkrio je za Poslovni dnevnik suosnivač Flastera Filip Carić.

Ovaj startup pokrenut 2021. godine prva je i zasad jedinstvena medijska tvrtka specijalizirana za mjerljivo vanjsko pokretno oglašavanje u Europskoj uniji.

Krenuli su s brendiranim taksi vozilima, a plan je proširiti se i na druge mobilne mete, kao i ostale zemlje EU. Nakon Hrvatske i Slovenije, ovog proljeća krenuli su sa širenjem na tržište Bosne i Hercegovine, a slijede Češka, Slovačka, Poljska, te ostale zemlje središnje Europe, pa i šire.

5

gradova pokrivao je startup Flaster lani u srpnju

Vrste površina
“Krenuli smo s taksi vozilima jer smo tu vidjeli da možemo pružiti višekanalno iskustvo putnicima, a tvrtkama omogućiti jednostavni način zakupa medija. Prepoznali smo da postoji puno drugih vrsta pokretnih oglasnih površina koje bi se mogle iskoristiti na isti način. Dalje se planiramo širiti u dva smjera, prvi je cilj jačanje timova u ovim državama u kojima već poslujemo te širenje na inozemna tržišta, gdje je plan u 5 godina biti u svim zemljama EU.

Drugo, želimo postati lider u pokretnom oglašavanju, gdje bi razvili platformu na kojoj bismo omogućavali raznim vrstama pokretnih površina da postanu medij za reklamu. Klijentima bi omogućili da već uz nekoliko klikova mogu zakupiti željene površine, pojašnjava nam Filip Carić.

Flaster u ovom trenutku u 12 gradova u tri zemlje ima preko 200 aktivnih vozila te preko 500 prijavljenih vozača u bazu koji čekaju priliku za svoju reklamu, i reakcije vozača su vrlo pozitivne, jer im Flaster omogućava direktan izvor jednostavne pasivne zarade.

I oglašivači imaju snažan interes, što pokazuju brojke o porastu dosad ostvarenog prihoda od 150 posto u odnosu na čitavu prošlu godinu, s tim da im oglašivači ne samo produžuju ugovore, već povećavaju budžete i broj gradova.

Lani u ovo vrijeme Flaster je bio prisutan u ukupno pet gradova, tako da je rast brz. Carić napominje da se ne boje brzog rasta, jer je cijeli model postavljen tako da će otvaranje novih tržišta biti jednostavno.

Potraga za akvizicijama
“Ponuda postoji, u ovom trenutnom modelu to su taksi i ride-share vozila, te imamo klijente koji su regionalni i koji imaju mogućnost da aktivaciju suradnje prebace na nova tržišta.

Također, u ovom trenutku smo već krenuli razgovarati s raznim investicijskim fondovima koji imaju interes uključiti se u priču”, kaže nam Carić.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Oglašavanje na vozilima je staro preko 20 godina i nije inovacija. Do sada nije zaživjelo, možda oni budu više sreće

Super ideja..

Osim ako Wolt ne odluči potaracati fladter

New Report

Close