Flaster hrvatska platforma za pokretno mjerljivo oglašavanje širi se na nova tržišta i u roku od 5 godina planira biti prisutna u svim zemljama Europske unije, a za ulaganje u Flaster u idućem ciklusu interes su pokazali i investicijski fondovi, otkrio je za Poslovni dnevnik suosnivač Flastera Filip Carić.
Ovaj startup pokrenut 2021. godine prva je i zasad jedinstvena medijska tvrtka specijalizirana za mjerljivo vanjsko pokretno oglašavanje u Europskoj uniji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Oglašavanje na vozilima je staro preko 20 godina i nije inovacija. Do sada nije zaživjelo, možda oni budu više sreće
Super ideja..
Osim ako Wolt ne odluči potaracati fladter
Uključite se u raspravu