Toliko Microsoftovih specijalizacija nema nitko u RH i tek rijetki u svijetu

Autor: Lucija Špiljak , 30. lipanj 2021. u 21:59
IT tvrtka Span s potvrdama globalnog velikana dokazuju da njegovi stručnjaci mogu ispuniti zahtjevne kriterije izvedbe i biti učinkoviti u implementaciji usluga, Foto: PD

U slučajevima kada korisnik traži najveću razinu stručnosti od Microsoft partnera pri planiranju svog projekta, poboljšanju svoje IT sigurnosti ili produktivnosti, tada Span, upravo zbog novostečenih Microsoftovih naprednih specijalizacija, postaje prvi izbor pri odabiru pouzdanog IT partnera.

Span, treća najveća softverska kompanija u Hrvatskoj, postao je prva hrvatska tvrtka koja je stekla ukupno osam naprednih Microsoftovih specijalizacija, što ga svrstava među rijetke Microsoftove partnere u svijetu koji posjeduju toliko visoko specijaliziranih kompetencija.

Napredne specijalizacije uključuju, navodi se, određen broj certificiranih stručnjaka, ispunjavanje zahtjevnih kriterija performansa u specifičnom području, učinkovitu implementaciju pojedinih servisa kod korisnika, realizaciju kvalitetnih projekata te jasno raspisane procedure i metodologije njihove isporuke. Usto je Span vlasnik 18 Microsoftovih kompetencija (16 Gold i 2 Silver).

“U slučajevima kada korisnik traži najveću razinu stručnosti od Microsoft partnera pri planiranju svog projekta, poboljšanju svoje IT sigurnosti ili produktivnosti, tada Span, upravo zbog novostečenih Microsoftovih naprednih specijalizacija, postaje prvi izbor pri odabiru pouzdanog IT partnera”, rekla je Mihaela Trbojević, Product Marketing Director u Spanu.

Tvrtka posljednjih šest godina ostvaruje prosječan godišnji rast prihoda iznad 20% i jedna je od vodećih hrvatskih IT kompanija. Jedna je od najvećih izvoznika, koji dvije trećine svojih prihoda ostvaruje na međunarodnom tržištu. Uz zagrebačko sjedište društva te urede u Osijeku i Rijeci, Span ima podružnice u Sloveniji, Velikoj Britaniji, SAD-u, Njemačkoj, Ukrajini, Azerbajdžanu i Švicarskoj, posluje na više od 100 tržišta i šest kontinenata.

Neki od klijenata Spana su McDonald’s, Starbucks, Rimac Automobili, Metinvest Grupa i Infobip, a kompanija se planira širiti na tržišta centralne Azije i istočne Europe.

Podsjetimo, domaći informatički div na korak je do izlaska na burzu sudeći po nedavno objavljenom pozivu na skupštinu dioničara na kojoj će odlučivati o uvrštenju dionica, no iz Spana nisu mogli otkriti više detalja prije donošenja skupštinske odluke.

Komentirajte prvi

New Report

Close