U najnovijem broju Radnih materijala EIZ-a, znanstvenici s Ekonomskog instituta, Zagreb, dr. sc. Edo Rajh i dr. sc. Jelena Budak, u suradnji sa studentom Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Mateom Žokaljem, analiziraju strukturu osobnih vrijednosti korisnika interneta u Republici Hrvatskoj.
Cilj je analize omogućiti bolje razumijevanje ponašanja hrvatskih korisnika interneta u online okruženju. U tu je svrhu provedena telefonska anketa na uzorku od 2060 korisnika interneta. Rezultati analize podataka dobivenih iz anketnog upitnika ukazuju na to kako prosječan korisnik interneta u Hrvatskoj ne drži do stjecanja društvene moći, već u ostvarivanju svojih životnih ciljeva preferira biti nezavisan, kreativan i slobodan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu