Zaštita privatnosti koja se najočitije ogleda u ukidanju, odnosno blokiranju kolačića treće strane (third party cookies), uzrokuje tektonske promjena u digitalnom oglašavanju, a time i u digitalnim medijima.
Do velikih promjena dolazi jer je posljednjih godina digitalno oglašavanje postalo “ovisno” o kolačićima treće strane. Kako i ne bi kada se u obzir uzme činjenica da je riječ o kolačićima koji su korisnike pratili između stranica, a njihovom pohranom oglašivači su točno znali što pretražuje te koje su njegove preferencije (primjerice, oglasi za smještaj na Havajima, koji korisnik možda planira posjetiti, nisu slučajni, već su rezultat činjenica da je korisnik pretraživao Havaje, pa mu stižu i ciljani oglasi).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu