Telekom industrija u svijetu, pa i u Hrvatskoj, zadnjih se godina dosta mijenja zbog stalnog i ogromnog povećavanja podatkovnog prometa uslijed novih tehnologija te se zbog daljeg razvoja, pa i opstanka, okreće novim digitalnim poslovnim modelima tražeći mogućnosti dodatnog investiranja u mreže, usluge i korisničko iskustvo.
Zaključak je to s konferencije "Trendovi u telekomunikacijama u 2015 – Moć komunikacije" koja je u organizaciji tjednika Lider i konzultantske kuće PwC Hrvatska u petak okupila oko 200 sudionika iz domaćeg i stranog ICT sektora, među kojima i predsjednike uprava i direktore najjačih telekoma u Hrvatskoj te predstavnike hrvatskih podružnica velikih globalnih IT kompanija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Možda su cijene usluga niže 25% ali kvaliteta usluge je niža 100% nego u EU. Kod nas većina korisnika još uvijek ima minimalne brzine Internet prometa, veze često pucaju, manja mjesta imaju slabu brzinu itd.
Očito im se ne da baš investirati onako kako vole govoriti, smatraju da mi ne zaslužujemo bolje. Jedna stvar je hvaliti se sa superbrzim prometom na par ograničenih lokacija, a druga stvar je pokriti cijelu zemlju kvalitetnim signalom.
Npr u jednom poznatom primorskom ljetovalištu hvale se sa visokim brzinama Internet prijenosa, ali čim ljeti dođu turisti taj promet pada na minimum jer štede na brzini propusnosti.
Domaća posla
Uključite se u raspravu