Svoju platformu za gaming industriju mogu plasirati bilo gdje u svijetu

Autor: Lucija Špiljak , 10. rujan 2021. u 07:02
Direktor Božo Kekez /Emica ElveĐi/PIXSELL

Zagrebačka IT tvrtka Leapbit s rješenjem za sportsko klađenje u izvoznoj je ofenzivi.

Zagrebačka developerska tvrtka Leapbit posluje od 2018. godine, a na tržištu su se istaknuli Flex platformom, cjelovitim rješenjem za betting i gaming industriju.

Uvid u povijest tvrtke dao nam je direktor Božo Kekez, objasnivši da je Leapbit nastao kao spin-off Superbet core IT tima, inače najveće rumunjske kladioničarske kompanije koja se istaknula inovativnim tech rješenjima za sportsko klađenje.

“Superbet je u vrlo kratkom vremenu izrastao u veliku firmu. U velikim sustavima teško je zadržati developersku kulturu i način rada koji nam je osiguravao optimalnu produktivnost.

Uz dogovor i podršku Superbet menadžmenta osnovali smo Leapbit. Odmah smo imali prvi ugovor i stabilan cash flow te nije bilo potrebe za financijskim ulaganjima osnivača. To nam je omogućilo brz i kvalitetan razvoj”, navodi Kekez.

Virtualne igre

Prošla je godina i za njih bila izazovna, a kako se bave sportsbook segmentom, osjetili su posljedice pandemije i lockdowna s obzirom na to da neko vrijeme nije bilo sportskih događanja, a poslovnice su veći dio prošle i dobar dio ove godine bile zatvorene. Unatoč tome su, tvrdi, ostvarili rast u odnosu na 2019. godinu.

Flex platforma za betting i gaming industriju njihov je core proizvod i najvažniji projekt u koji su, kaže, ugradili znanje i iskustvo koje su, kaže direktor, kao tim stjecali i gradili kroz godine, stoga vjeruju da ga mogu plasirati bilo gdje u svijetu.

Surađuju sa Superbetom i kompanijama koje su dio njihove grupacije – Superology i Axilis. Njihov je klijent i Admiral, dio Novomatic grupe, a ponosni su, kako ističu, na ArenaBet projekt – prvu novu sportsku kladionicu na hrvatskom tržištu nakon više od 15 godina.

20

ljudi zasad zaposleno, većim dijelom programera. Glavni im je proizvod platforma Flex

“Za nas je iznimno važna i suradnja s vodećim svjetskim sport data providerom Sportradarom. Želimo istaknuti još i fantastičnu ekipu iz Delta Reality studija u Zagrebu koja radi 3D content za naše virtualne igre.

Veliku većinu prihoda ostvarujemo u inozemstvu, a poslujemo i na domaćem tržištu”, pojašnjava direktor koji hrvatsku IT industriju vidi kao iznimno snažnu i propulzivnu, no upozorava na velik izazov – ograničeni broj potencijalnih zaposlenika.

“Vjerujemo kako će i hrvatske tvrtke uskoro morati slijediti svjetske trendove i posegnuti za remote radnicima iz cijelog svijeta. Covid-19 je potaknuo i ubrzao mnoge procese u transformaciji načina rada i poslovanja te nas tako pripremio za izazove koji nam predstoje”, smatra Kekez čiji Leabpit trenutačno zapošljava 20-ak ljudi različitih profila, a prednjače programeri.

Uzbudljivo i nesvakidašnje iskustvo

“Cijenimo talent, znanje i sposobnost – kod nas završen fakultet nije uvjet pa imamo kolege sa završenim fakultetom, ali i odlične samouke programere. Aktivno tražimo nove zaposlenike koji će s nama razvijati naše proizvode, ali i graditi zdravu i poticajnu kulturu u skladu s vrijednostima tvrtke”, kaže direktor, dodajući kako se trude privući i zadržati najbolje, što se često pokazuje kao pravi izazov.

Zato svojim zaposlenicima, kako navodi, nude loyalty program i, između ostalog, dobra primanja, bonuse, edukacije i dodatne naknade za radne rezultate, uz klizno radno vrijeme.

“Iako smo još uvijek mala tvrtka, benefitima koje nudimo možemo parirati i najatraktivnijim hrvatskim poslodavcima. No, ne mislimo tu stati. Ovo je tek početak”, ističe direktor.

Zaposlenicama su na raspolaganje za izlete i putovanja dali automobil Tesla koji su unajmili, a kako bi ovu inicijativu učinili još zabavnijom, organizirali su interno natjecanje za zaposlenike. Cilj je bio odvesti se što dalje od sjedište, a pobjednike su na povratku dočekale nagrade.

“Odlučili smo se na ovu akciju jer smatramo da je Tesla jako atraktivna svima, a posebno ljudima u IT industriji koji su prirodno orijentirani prema inovacijama i visokim tehnologijama. Odabirom Tesle htjeli smo skrenuti pažnju na važnost smanjenja CO2 emisija.

Željeli smo svojim ljudima pružiti jedno uzbudljivo i nesvakidašnje iskustvo. Vjerujemo da smo time pokazali kako nam je stalo do njihove dobrobiti i mimo zidova ureda. Jako smo zadovoljni reakcijama zaposlenika, ali i utjecajem ove kampanje na posjećenost naših stranica.

Ljude zanima što radimo i pratili su našu Tesla avanturu”, ističe Kekez.

Kako zaključuje, u 2021. primarni im je cilj ostvariti zacrtane planove u razvoju platforme Flex i nastaviti širiti tim.

“Rast tvrtke traži od nas sustavnu prilagodbu unutarnje organizacije i procesa kako bismo zadržali postojeću efikasnost, brzinu, ali i očuvali (i unaprijedili) poticajnu i ugodnu radnu okolinu”, kaže Božo Kekez.

Komentirajte prvi

New Report

Close